Forum

Kommentarer til »Få succes ned Butternut græskar«

På denne side finder du kommentarer til teksten Få succes ned Butternut græskar. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Mette G., 22. oktober 2008 kl. 7.24

Det lyder som et godt tip. Hvordan opretholder du de 30 grader i 14 dage?

Er det derfor de ikke rådner efter et par måneder?

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karlo Pedersen, 11. juli 2009 kl. 16.23

Skrevet af karlo Rødekro.

Jeg købte sidste år en butternot i brugsen,hvor jeg tog frøene fra.Så såede jeg dem i påsken, i en bakke med blomstermuld, og overraskelsen var stor, da jeg 3 dage efter så, at de allerrede var blevet 2 til 3 cm store.Jeg har 2 stående indenfor, og en udenfor.Den jeg har indenfor, fik en lille ansats til et frugt, men tørrede ud.De andre to for kun blomster,men ingen frugt.Hvad gør jeg forkert.

M.H.H. Karlo.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Britta Larsen, 15. oktober 2009 kl. 15.14

Hvem forhandler buttrenut græskar og muskat græskar har været flere steder men ingen kender dem jeg bor på sydsjællan, hvad kan jeg bruge i stedet?

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 15. oktober 2009 kl. 16.06

Hej Britta -

lav en søgning på Butternut frø – og du kan se, at du kan bestille dem hjem fra flere forskellige steder i DK.

mvh
Anja

Nyt svar til emnet »Få succes ned Butternut græskar«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Få succes ned Butternut græskar«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider