Forum

Kommentarer til »Er rabarberblade giftige?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Er rabarberblade giftige? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 1. august 2003 kl. 20.15

Indtag af rabarberblade må frarådes. Se også www.havenyt.dk/forum/kommentarer/572.html

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eva Kongsbak, 22. juli 2006 kl. 21.42

Jeg har en masse små bitte sorte lus eller lignende under mine Rabarber blade, mine Rabarber mistrives og jeg får næsten ingen Rabarber, ud af planten, bladene bliver ikke ret store, og Rabarberne bliver ikke mere end ca 15 cm lange, den vokser under et blommetræ, kan det være skylden? Skal jeg prøve at flytte planten et andet sted, og hvornår er det bedst at flytte planten?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge, 25. juli 2006 kl. 0.02

Meget tyder på at du anskaffer nye (vin)rababer.

Graver du dine raber op under et blommetræ ødelægger du blommetræets rødder.

Hvor mange afgrøder kan forventes at kan leve på samme plet? håp

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eva Kongsbak, 25. juli 2006 kl. 12.15

Mine rabarbar er Jordbær rabarbar, kun til desserter, sagde forhandleren da jeg købte planten, så nu læste jeg at jeg evt. skulle udskifte dem, af Hans Åge.

Kan det ikke undgås?

Ellers tak for rådet.

Nyt svar til emnet »Er rabarberblade giftige?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Er rabarberblade giftige?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider