Forum

Kommentarer til »Velkomstkrukke ved havedøren«

På denne side finder du kommentarer til teksten Velkomstkrukke ved havedøren. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Nielsen, 16. april 2009 kl. 11.01

DEN er bare flot... og jeg vil kopiere den, hvis ellers jeg kan finde de planter.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 16. april 2009 kl. 11.54

Ja den er vældig flot. Gad bare vide hvordan man holder sådan en grå evigheds nede?

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johanne S.N., 28. april 2010 kl. 18.01

Den krukke er SÅ flot! Den bog bliver jeg vist nødt til at læse

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 28. april 2010 kl. 19.49

ja, gør det Johanne. Jeg fik plantet en krukke sammen magen til sidste år, og jeg fandt ud af at man sagtens kan klippe i den grå evighed, det er man nødt til, ellers fylder den hurtigt det hele. Krukken var flot hele sommeren.

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 30. april 2010 kl. 12.13

Det er vel nok en flot og fin krukke! Så kan man da ej andet end føle sig velkommen!

Mvh Eivin (^_^)

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: John Sørensen, 21. oktober 2014 kl. 13.46

Jeg evner desværre ikke at holde Felicia ret længe før den går i frø og dør

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 21. oktober 2014 kl. 17.39

Hej
Jeg ville have glædet mig over en henvisning til et billede af den omtalte smukke krukke. Er det denne der henvises til?
www.havenyt.dk/artikler/prydhaven/blomster/sommerblomster/980.html
Hvis det er den krukke, hedder den hvide filtede plante "Petiolaris". En plante som jeg synes vældig godt om, men som jeg i de seneste år har erstattet med nyresnerle, fordi jeg ikke kunne få fat i den.
Ingeborg

Nyt svar til emnet »Velkomstkrukke ved havedøren«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Velkomstkrukke ved havedøren«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider