Forum

Kommentarer til »Hvad er «catnip»?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad er »catnip«? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susanne, 19. april 2009 kl. 16.48

Hvor fåes planten?

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mads Munck, 12. januar 2010 kl. 10.12

www.impecta.se sælger frø af planten. Den hedder Nepeta Cataria.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. januar 2010 kl. 15.24

Brugsen har dem også . Der er to katte uden på og planterne er beregnet til børn . I samme serie kan man får gulerrødder og ærter . De er nemme at så ud ogg ellers jævn kedelige at dyrke . Mener at de er flerårige . De visner ned hver år .

www.fausol.dk forhandler/impotere dem og kan derfor oplyse hvor de kan købes .

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. januar 2010 kl. 15.24

Den kaldes også kattemynte

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 12. januar 2010 kl. 19.00

- og den er flittig til at så sig selv. Men planterne er lette at hive op, da deres rodnet ikke er ret stort.

Jeg kan tydeligt se, hvis jeg skulle have overset en plante et eller andet sted - pludselig ligger en af mine katte og ruller rundt og vælter alt andet i omegnen...

Især den ene er totalt vild med det, så jeg overvintrer altid en plante, så jeg har lidt at give den ind i mellem. Den bliver ret fjollet - ruller rundt med stilken mellem poterne, slikker på den og ender med at spise den - rigtig god underholdning!

Nyt svar til emnet »Hvad er »catnip«?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad er «catnip»?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider