Forum

Kommentarer til »Lugter et figentræ kraftig og grimt?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Lugter et figentræ kraftig og grimt? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lili Kjeldsen Pedersen, 27. april 2009 kl. 21.14

Jeg ved ikke om alle figentræer lugter af kattetis, men der er overhovedet ingen tvivl om at nogle figentræer gør! Vi har et træ i vores havestue, og så snart bladene på træet når en vis størrelse forpestes både havestue og resten af huset af en lugt af kattetis. Det er træls, for jeg elsker figner, men lugten er så stor en plage, at jeg kraftigt overvejer at fjerne træet helt eller evt. flytte det udenfor, hvor lugten ikke generer

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 27. april 2009 kl. 21.29

Normalt dufter et udendørs figentræ sødt og herligt. I vil få meget mere glæde af træet hvis I flytter det udenfor hvor rødderne får mere plads og I får mange flere figner, og ingen kattestank.

Nyt svar til emnet »Lugter et figentræ kraftig og grimt?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Lugter et figentræ kraftig og grimt?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider