Forum

Kommentarer til »Hvad er det for små «myg» der har etableret sig i min basilikum?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad er det for små »myg« der har etableret sig i min basilikum? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dennis Eik, 11. august 2003 kl. 14.15

Min basilikum er også angrebet. Store huller i bladene, selv om at de alle dage har stået udendørs. Jeg har prøvet at klippe alle angrebne blade af, men det har ikke hjulpet. Håber at I kan hjælpe med en kur. Urterne står i krukker.!

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Christensen, 16. juli 2006 kl. 10.56

Og min basilikum, der står lyst og godt på en altan, er angrebet af små grønne larver, der gnaver små huller i bladende! Hvad er det for larver, og hvordan kan man eventuelt bekæmpe dem?

Med venlig hilsen og på forhånd tak!

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birgit Birkbak, 18. maj 2008 kl. 18.46

De små fluer omkring basilikummen er ret sikkert sørgemyg. De bekæmpes bedst ved at lade jorden tørre lidt ud, skifte jorden eller fange dem på gule fangstplader.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte T., 22. juli 2011 kl. 13.05

det er et spørgsmål ang. gule fangstplader. hvor kan diss købes

Nyt svar til emnet »Hvad er det for små »myg« der har etableret sig i min basilikum?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad er det for små «myg» der har etableret sig i min basilikum?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider