Forum

Kommentarer til »En have med grønne hække«

På denne side finder du kommentarer til teksten En have med grønne hække. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bella Marckmann, 22. juni 2009 kl. 11.51

Et tip: hvis man holder øje med den blå avis o.lign., kan man tit få brugte fliser gratis, hvis man selv vil hente dem. Så er de godt nok selvfølgelig brugte og dermed ikke helt ens i overfladen, men det synes jeg faktisk er en del af charmen – kald det patina.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Aase Nielsen, 15. november 2010 kl. 11.40

Jeg glæder mig til at høre mere om hvordan det går med projektet med >>En have med grønne hække<< (smil). Selv scorede jeg sidste sommer en ordenlig stak fliser hos naboen som havde haft dem stående og samle mos i en stor stak i de otte år vi har haft hus, herligt og så endda gratis. Dejligt med gode naboer. Angående små og hurtigvoksende hække der kan fungere som grønne rumdeler ved de flisepartier jeg er ved at etablere med de fliser jeg fik af naboen deler jeg gerne ud af min viden her> ny-have.dk/grøn-hæk-aret-rundt/

Nyt svar til emnet »En have med grønne hække«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »En have med grønne hække«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider