Forum

Kommentarer til »Lav en helt personlig havebog«

På denne side finder du kommentarer til teksten Lav en helt personlig havebog. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Larsen, 18. august 2003 kl. 19.06

Man kan endda gå endnu længere og lave nogle pæne word-dokumenter med kun de dele af havenyt.dk man ønsker. Afgræns (marker) med musen den del af siden som ønsker at bruge og tryk control-C for at kopiere indholdet. Start Word og indsæt med control-v. Man kan også bruge funktionerne i menuen Rediger.

Indholdet fra havenyt.dk bliver nu overført pænt formateret med billeder og det hele! Om nødvendigt kan man evt. redigere eller formatere teksten.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jette Anderson, 14. maj 2004 kl. 10.39

Hvis man er den lykkelige ejer af et digitalkamera kan man udvide kommentarerne fra Havenyt med billeder fra sin egen have.

Jeg har lavet en speciel mappe "Havedagbog" som jeg har inddelt i undermapper der har navne efter de enkelte bede,staudebedet, grisebedet,flagstangen,månedens buket osv.Hver uge fotograferer jeg fra bestemte punkter i haven og lægger billederne ind i de tilhørende mapper, så jeg på den måde kan se udviklingen hen over sæsonen.

Nyt svar til emnet »Lav en helt personlig havebog«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Lav en helt personlig havebog«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider