Forum

Kommentarer til »Kan man plante hvidløg i krukker?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man plante hvidløg i krukker? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Uhl, 11. august 2009 kl. 18.23

Jeg har som så mange andre – gjort mig nogle ikke særlig konstruktive erfaringer med dyrkning af hvidløg, som oftest var fra et tilfældigt supermarked – og af navnet "No Name!".

Jeg var tilfældigvis en tur i Rusland: Kaliningrad! På markedet i byen sad der en lille morlil med nogle få hvidløg som eneste vare. Ingen bod, kun en gammel trækasse til at sidde på.

Jeg købte et af hendes hvidløg, som jeg hjembragte i triumf. Nu skulle der dyrkes! Som sædvanlig kom jeg ikke i gang i tide. Midt i vinteren fandt jeg hvidløget. Det blev plantet i en krukke (10 liter) i brugt drivhushjord fra mit koldhus. – Og så ud i drivhuset midt i vinteren 2007/08. Da vejret blev varmt og godt kom krukken på terrassen. Hvidløgsfeddene kom alle – blev forkælet efter alle kunstens regler – og blev kæmpestore!

Nyt svar til emnet »Kan man plante hvidløg i krukker?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man plante hvidløg i krukker?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider