Forum

Kommentarer til »Tåler pindsvin havregryn?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Tåler pindsvin havregryn? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 25. august 2003 kl. 19.20

I kan tryg fodre med kattepiller i form af tørkost uden at få problemer med katte fra kvarteret. Pindsvinevennerne anbefaler, at man drysser lidt kattepiller i form af tørkost ud over plænen, jævnt fordelt. Kattene går ikke og søger føde på samme måde, og fodringen gør at pindsvinene samtidig får jord, regnorm og snegle ind i mellem. Direkte fodring med kattemad i større mængder, havdenten det er tørskost eller dåsemad kan give problemer, da dyrene forspiser sig unaturligt i forhold til den normale fødesøgningsaktivitet.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Nicole Jespersen, 2. juli 2004 kl. 13.02

Hej vi har et sårded pindsvin der er ved at dø og vi ved ikke hvad vi skal gøre og hvad den skalhavde at spise.

kærlig hilsen den der elsker pindsvin

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kirsten, PINDSVINEHJÆLPEN, 2. juli 2004 kl. 13.17

Hej Nicole.

Vil du skynde dig at gå ind på www.pindsvineplejerne.dk
og kontakte mig. Så skal jeg gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe pindsvinet.

De venligste hilsner
Kirsten van Oosterhout
Pindsvinehjælpen

Nyt svar til emnet »Tåler pindsvin havregryn?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Tåler pindsvin havregryn?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider