Forum

Kommentarer til »Hvor finder jeg et Kumoi træ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor finder jeg et Kumoi træ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Steen Stjerne, 6. oktober 2009 kl. 21.04

Hej alle

Jeg har et Kumoi træ stående i min samling af frugttræer hvis nogen mangler podekviste, jeg kan også pode et par stykker hvis nogen ønsker det.

Mvh Steen Stjerne

www.Stjernebo.dk

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Villy Mougaard, Blomstergården, 7. oktober 2009 kl. 6.15

Kumoi eller Nashi er en japansk pæresort lavet mellem 2 pærearter, som normalt ikke dyrkes i Danmark. Jeg har den på lager på blomstergaardenvedviborg.dk, du kan læse mere om den her www.gamlefrugtsorter.dk/pære%20japansk_pære%20-%20nashi.htm

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 7. oktober 2009 kl. 12.01

Jeg har også denne sort, samt en anden og jeg vil bestemt anbefale den sort da den er så godt som sygdomsfri, nem at dyrke og smager herligt. Dog har jeg den på et espalie og ved ikke hvordan den vil være som fristående.

Nyt svar til emnet »Hvor finder jeg et Kumoi træ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor finder jeg et Kumoi træ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider