Forum

Kommentarer til »Hvor slem er en forgiftning efter indtagelse af bitter squash?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor slem er en forgiftning efter indtagelse af bitter squash? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisbet Jønson, 13. oktober 2009 kl. 18.31

Mine squash blev alle meget bitre sidste år jeg havde sået dem i et bed opdagede jeg at der lå en masse gamle rusne søm og år har jeg sået de et andet sted og der var intet. Ringede til en masse planteskoler men ingen havde hørt on bitre squash. Det er meget slemt man kan smage det bare tungen røre skrællen. Med venlig hilsen Lisbet Jønson, Sværdsholtevej 30 4295 Stenlille

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 13. oktober 2009 kl. 21.46

Hej Lisbet.

Man kan også få Hortensia planter til at skifte farve ved at lægge en del rustne søm i jorden. Så der sker åbenbart en kemisk forbindelse i jorden både ved squash og hortensia.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 13. oktober 2009 kl. 22.05

Lisbet.

Skriv oppe i hø. hjørne i søge funktionen :
Hvorfor er vores squash bitre og besk.

Nyt svar til emnet »Hvor slem er en forgiftning efter indtagelse af bitter squash?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor slem er en forgiftning efter indtagelse af bitter squash?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider