Forum

Kommentarer til »Skovhaven i byhaven«

På denne side finder du kommentarer til teksten Skovhaven i byhaven. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Halskov, 18. november 2009 kl. 12.00

Hej Jens
Det er enormt spændende at læse om Skovhaven i byhaven, og billederne taler deres eget sprog. Jeg får rigtig god inspiration til min lille skov, som ganske vist er en "landboskov". Den er ca. 25 år gammel, og jeg har været rimelig påpasselig med at tynde ud i træerne, som fortrinsvis er eg, ask og røn,. Her imellem canadisk bærmispel som stor busk. Rødel, plantet som ammetræ i sin tid, er stort set fjernet. Men "luge" -arbejdet, som du omtaler, har jeg tilgode. Det drejer sig især om rød kornel, som breder sig voldsomt, og nogle syrener, som ikke egner sig her, hvor de får lidt nok med lys til at blomstre. Det, jeg ser på dine billeder, giver gåpåmod til at rydde op og få noget lignende til at vokse under mine dejlige træer.

Det er et stort arbejde, men lysten til at gå igang, har du givet mig. Tak for det!

Hilsen Knud

Nyt svar til emnet »Skovhaven i byhaven«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Skovhaven i byhaven«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider