Forum

Kommentarer til »Hvilket træ har røde blomster i marts?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilket træ har røde blomster i marts? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jan H., 14. april 2010 kl. 8.54

Hej Karna

En dag hvor jeg tilfældigt kom forbi et at disse træer kom ejeren netop hjem. Og du havde helt ret. Når man har et lidt specielt træ - så vil man gerne fortælle - og det ville han gerne. Det var et hjortetakstræ. Og det var ikke blomster men mere røde knopper. Faktisk fik vi os en længere snak på fortorvet - da jeg lige er flyttet til Bagsværd fra Vesterbro - og har fået min første have.

Det bedste vinterbillede jeg kunne finde er her: farm4.static.flickr.com/3452/3212663672_37f8550465.jpg

Men selvom jeg synes det er meget specielt og iøjnefaldende vil jeg alligevel ikke anskaffe mig et. Jeg kan læse rundt omkring at det er aggressivt og sætter rodskud. Og der er så mange andre "fede" planter og træer at vælge imellem - så jeg vil helst ikke sætte noget der kræver for meget vedligehold.

Min have-filosofi er at jeg gerne vil vil være meget omhyggelig når jeg planter, ændrer eller planlægger noget. Men det skal være relativt let at vedligeholde - da det ikke er sikkert at jeg får det gjort.

jan h

Nyt svar til emnet »Hvilket træ har røde blomster i marts?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilket træ har røde blomster i marts?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider