Forum

Kommentarer til »Hvordan fjerner man lettest 30–40 meter snebærbuske?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan fjerner man lettest 30–40 meter snebærbuske? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisbeth Krapper, 19. januar 2004 kl. 13.01

Kære snebærbuske-ejer!

Jeg havde 40 m gammel ligusterhæk, 1,65 m i bredden! og den skulle VÆK!

Jeg tog kontakt til et lokalt træfældnings-firma, som savede ligustrene over 20–30 cm over jorden og tog alt kvaset med og lavede det til flis. Dernæst trak en lille bobcat rødderne op og nu havde jeg pludselig indvundet så meget land, at jeg kunne få et langt, dejligt rosen/staudebed. Udgift beskeden i forhold til jordprisen på 66 m2 god havejord, og affaldet er også VÆK!

Lisbeth K.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: T.Rasmussen, 17. december 2004 kl. 0.58

Om Snebær.

Sten Porse syntes ikke, at man skal plante Snebærbuske.

Ikke helt enig heri!

Snebærbuske er meget smukke buske, jeg har stor glæde af de smukke bær, både mine White Hedge og mine Mother of Pearl (som er lidt mere rosa-hvid)Jeg har også bemærket, til min store glæde, at bierne er meget glade for at besøge blomsterne på Snebærbuskene! Så jeg holder meget af de kønne Snebærbuske.

Hilsen J.Larsen.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin, 19. december 2004 kl. 12.02

Tjahh – jeg forstår heller ikke hvad han mener med ukrudt! Jeg har en lang klippet snebærbuskhæk, som bierne er VILDE med og det i langt højere grad end jeg nogensinde har oplevet med deciderede "biplanter"...

MVH
Karin

Nyt svar til emnet »Hvordan fjerner man lettest 30–40 meter snebærbuske?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan fjerner man lettest 30–40 meter snebærbuske?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider