Forum

Kommentarer til »Er det muligt at få en nyere æblesort, der er podet på en vildstamme?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Er det muligt at få en nyere æblesort, der er podet på en vildstamme? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Villy Mougaard, Blomstergården, 25. januar 2004 kl. 13.44

Blomstergården ved Viborg kan levere æbletræer på vildstamme. Sortimntet består af både gamle sorter og nyere sorter. Vi kan også tilbyde at pode andre sorter og gerne fra dine egne podekviste. Se mere på www.blomstergaardenvedviborg.dk

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Boi Jensen, 14. september 2005 kl. 9.44

Hej Thomas
Jeg byder mig også til – har en lille enkeltmandsplanteskole med hovedproduktion i podede frugttræer "på vildstamme" – og har jeg ikke den sort, du ønsker, kan jeg tilbyde at pode den – eller du kan købe materialerne til selv at gøre det. Det er utroligt spændende selv at prøve og se, at det kan lykkes.

Besøg min hjemmeside: www.de-gamle-sorter.dk – bor i Holstebro

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mettekanel, 14. september 2006 kl. 21.20

Hallo! Det passer altså IKKE...Du kan sagtens få træer på vildstamme på Aldershvile planteskole, spørg blot i afdelingen for frugt, og du vil blive hjulpet...!

Nyt svar til emnet »Er det muligt at få en nyere æblesort, der er podet på en vildstamme?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Er det muligt at få en nyere æblesort, der er podet på en vildstamme?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider