Forum

Kommentarer til »Storkenæb er nemme stauder«

På denne side finder du kommentarer til teksten Storkenæb er nemme stauder. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: ’Trine Petersen, 4. marts 2011 kl. 8.40

Åh jo, hvor har Birgit evigt ret. Storkenæb er de mest fantastiske stauder. Nemme, sunde, hårdføre og højt, højt elskede i min have. Jeg har efterhånden mange forskellige og de selvsår sig alle villigt - heldigvis har jeg så et stort stykke "rabat" ud mod en sti hvor der er så rigelig plads til de små babyer - og ellers afsætter jeg dem til venner og familie eller på plantemarkeder rundt omkring. Storkenæb må man have! Og Birgits fantastiske planteskole må man besøge mindst én gang hvis man holder af storkenæb.
I øvrigt har jeg ganske mange i krukker hvor de også gør sig utrolig godt og blomster stort set hele sæsonen, hvis de blot klippes ned undervejs.

Nyt svar til emnet »Storkenæb er nemme stauder«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Storkenæb er nemme stauder«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider