Forum

Kommentarer til »Hvornår skal vi beskære figen, som skal flyttes?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvornår skal vi beskære figen, som skal flyttes? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birgit Christensen, 22. juni 2011 kl. 8.04

Jeg ville blot sige at vores flytteprojekt gik over al forventning, selvom vi ikke kunne give træet de bedste betingelser pga. travlhed ved flytning. Vi gravede det op da vi flyttede den 1. november og så kom det til at tilbringe et par uger i en plastikpose. Derefter kom det hu hej vilde dyr i jorden uden nogen særlige dikkedarer lige før sneen kom. Det gode var formodentlig at det blev plantet op ad en sydvæg. Langt hen på foråret lignede det så noget der var gået ud - bortset fra at grenene så lidt levende ud når jeg klippede i dem - så det holdt jeg op med. Og vupti - pludselig gik det i gang og de store regnmængder her i forsommeren bekom det vist vel. Så vi er rigtig glade og ser frem til næste sæson hvor det måske begynder at bære figner igen. Tak for hjælpen.

Nyt svar til emnet »Hvornår skal vi beskære figen, som skal flyttes?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvornår skal vi beskære figen, som skal flyttes?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider