Forum

Kommentarer til »Hvordan får jeg min kalla til at blomstre?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan får jeg min kalla til at blomstre? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle Schack Østergaard, 15. juli 2011 kl. 12.34

Dette er ikke en ny kommentar, men et spørgsmål relateret til emnet: Hvordan får jeg mine callaer til at blomstre?

Jeg har to callaer, som jeg købte sidste år. På skiltet som fulgte med planten står der Zantedeschia - jeg ved ikke om det er navnet på arten. Begge planter visnede ned og overvintrede i min vindueskarm i den potte, de var købt i. I foråret begyndte de at skyde, og har fået nogle flotte blade, men der er ingen blomster kommet nu her medio juli. Jeg har prøvet at sætte dem ud i haven for en uge siden for at se, om det hjælper (i potten). Jeg holder dem fugtige hele tiden, idet jeg har sat en flaske med vand omvendt i potten, så den selv kan drikke det, den har behov for (jeg er slem til at glemme at vande). Ved nogen, hvordan jeg får dem til at blomstre?

Med venlig hilsen Helle Ø.

Nyt svar til emnet »Hvordan får jeg min kalla til at blomstre?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan får jeg min kalla til at blomstre?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider