Forum

Unavngivent emne

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Sanne, 17. marts 2004 kl. 22.56

Der findes en rigtig god pindsvineforening "Pindsvinehjælpen" som på deres hjemmeside www.pindsvineplejerne.dk giver rigtig mange gode oplysninger om pindsvin og hjælp til hvordan man kan hjælpe et nødstedt pindsvin.På samme side kan man, hvis man har lyst melde sig ind i foreningen, som også støttes af Dyrenes Beskyttelse

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Børge Hansen, 17. september 2004 kl. 18.53

De sidste par dage har jeg set 2–3 pindsvin i min have ved højlys dag.

Hvordan kan det være at de er fremme om dagen det er jo natdyr?

Er der nogen der kan svare mig på det.

På forhånd tak.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Linda Henriksen, 17. december 2004 kl. 16.55

Jeg har i flere dage haft et lille pindsvin i min carport – det ligner noget der er gået i hi – kan det passe og hvis, kan det så overleve på det sted.

Jeg har dækket det med visne blade.

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne, 27. juli 2005 kl. 9.27

I disse snegletider, kunne det så ikke være en mulighed, hvis man kunne købe pindsvin til udsætning i sin have? Som jeg har forstået det, spiser de nemlig dræbersneglene, er det ikke rigtigt?

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 27. juli 2005 kl. 12.07

Hvis du bor i en egn hvor der er pindsvin I FORVEJEN, og der er gode leve- og skjulesteder, kan du måske være heldig, at få ét ganske gratis. Men er der ingen, vil det være synd at slippe ét fri.

Læs mere på www.pindsvin.dk/

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne, 27. juli 2005 kl. 12.29

Hej

For et par år siden så jeg et pindsvin en aften, men har ikke set dem siden. Kan man finde ud af om de er der? Vi har et godt skjulested i form af en stor bunke kvas og grene, som netop er tiltænkt pindsvinene. Men vi sørger ikke for vand, måske skulle vi gøre det!

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jina, 14. december 2005 kl. 9.02

Heej.

Hvad gør man ved et sygt pindsvin?

Kan man se det på den? – Hvordan?

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Amalia, 5. august 2006 kl. 18.55

Hej. jeg var i sommer hus med min veninde og hendes forældre. Hendes mor så et pindsvin i haven, hun kaldte på os men da vi kom var det væk. vi stilte vand der ud, men vi så det ikke igen. Hvis man nu så et til, skulle man så give den mere end bare vand? vi tænkte på frugt men vi vidste det ikke.

Nyt svar til emnet »Unavngivent emne«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Unavngivent emne

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider