Forum

Kommentarer til »Hvilken sygdom har mine stokroser?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilken sygdom har mine stokroser? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: B.J. Nielsen, 19. august 2011 kl. 10.18

Hej
Mine stokroser har lidt samme skæbne, da jeg så her på siden læste at det er en svampesygdom og ikke utøj, tænkte jeg mig lidt om - svampe hører hjemme i jorden, hvordan får jeg dem derned igen....løsning sukker eller the af agerpadderok....hurtig løsningsforsøg jeg strøede sukker på jorden under planterne, og nu efter 14 dage er der fine grønne blade igen.
Til foråret bliver det til dels padderokke the, i en del af stykket og dels sukker på en anden del af stykket..så ser vi hvad som virker bedst.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Charlotte Østervang, 10. juli 2013 kl. 12.19

Hej
Har du fundet frem til hvad der er mest effektivt? Sukker eller te? Og fjerner det svampen således den ikke vender tilbage?
Hilsen Charlotte

Nyt svar til emnet »Hvilken sygdom har mine stokroser?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilken sygdom har mine stokroser?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider