Forum

Kommentarer til »Hvordan får jeg fjernet frøer fra min have?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan får jeg fjernet frøer fra min have? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle B., 8. september 2011 kl. 1.10

Hej Anders

Du kunne da prøve at finde noget information om tudser og frøer for at lære noget om dem og komme af med din forestilling om, at de er "ulækre". Der må jo være noget, de kan spise, siden de vælger at opholde sig ved dit hus. Og du vil vel gerne af med snegle og anden paddemad. I øvrigt er det helt sikkert en kort overgang, så finder de andre opholdssteder. Måske du kan indrette et egnet sted i haven til dem, så de ikke behøver at sidde og tigge ved døren :-)

Det er da opløftende, at der er liv og natur så tæt på os.
Jeg passer altid på, når jeg slår græs eller fjerner ukrudt og højt græs for ikke at komme til at skade sådan en lille fyr.

Mange hilsner
Helle

Nyt svar til emnet »Hvordan får jeg fjernet frøer fra min have?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan får jeg fjernet frøer fra min have?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider