Forum

Tulipan

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Teddy W., 7. maj 2012 kl. 11.41

Jo, her er billedet af skønheden...det tætteste den ligner er " Pacific Pearl "...er det den?

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 7. maj 2012 kl. 13.18

Den ligner mistænkelig meget :)

www.google.com/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1333&bih=726&q=pacific+pearl+tulip&gbv=2&oq=pacific+pearl+tulip&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=img.3...1725.6566.0.7519.19.12.0.7.3.0.108.1100.8j4.12.0...0.0.fwuzB0woL80

Jeg ved ikke, om du er klar over det, men google har en supergod billedsøgning, hvis du har et navn. Du kan finde den på google.com og klikke på Billeder øverst.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Teddy W., 7. maj 2012 kl. 13.25

jo tak, Anja...det gjorde jeg og det var det tætteste jeg kom på, men 100% sikker er jeg ikke.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 7. maj 2012 kl. 13.39

Er det ikke noget Claus Dalby ,fra forlaget Clematis kunne hjælpe jer med?. Han plejer og slynge om sig med sortsnavne, når det gælder løgplanter

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Teddy W., 7. maj 2012 kl. 21.17

Det kunne han måske godt, men han henviser til denne side.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 7. maj 2012 kl. 21.53

Hej Teddy.

Jo, den ligner- men jeg synes din er mere "frynset", så prøv lige at tjekke " Valery Gergiev tulip"
Og kig lige en gang på " tulip Cummins når du er i gang- den er sindsrivende smuk :-)

Nyt svar til emnet »Tulipan«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Tulipan

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider