Skrevet af: Marie Louise Johannsen, 22. november 2012 kl. 17.34
Jeg har i år opformeret en del stjerneskærm, som jeg først i september og i starten af oktober fik i jorden, så de ikke nåede at blive så store igen.
Nu har de næsten alle fået gule eller endda brune blade og enkelte blade lader til at rådne...planterne ser alt i alt usle ud.
Jeg håber selvfølgelig, at det er den naturlige nedvisning pga. efterår, og at det ikke betyder, at de alle er ved at dø. Hvad tror I, er der en der ved om stjerneskærm helt fordvinder om vinteren eller skal jeg på den igen med at så?
Mvh. Marie Louise
Skrevet af: ’Trine Petersen, 23. november 2012 kl. 23.24
Stjerneskærm er ikke noget at råde hurra for på denne årstid, men det er en hårdfør plante som nok skal klare sig. Så jeg tror du skal se tiden an til foråret og se om ikke dine stjerneskærm kommer fint som de skal.
Mvh
Trine
Skrevet af: Marie Louise Johannsen, 24. november 2012 kl. 17.31
Hej Trine
Tak for dit optimistiske svar:-) Jeg vil markerere planternes voksested med pinde, så jeg kan se, om de dukker op til foråret.
Mvh. Marie Louise
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.