Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 8. august 2013 kl. 8.09
Jeg ville utroligt gerne have lidt frø af denne plante. Er der nogen af jer, der har den, og som vil af med lidt frø?
Elsebeth
Skrevet af: Mette Petersen, 8. august 2013 kl. 17.16
Jeg har den, men har ikke set om den har sat frø, det vil jeg fluks gøre....sender dig en PB :)
Skrevet af: Anette Grøn, 21. september 2016 kl. 15.00
Kan se der tidligere er nogle der har efterlyst frø fra Cymbalaria muralis - Vedbendtorskemund. Mon der er nogle der har sådanne frø?
mvh Anette
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 21. september 2016 kl. 20.46
Jeg vil gerne s efter om mine planter har frø, men de gror jo så villigt, at jeg måske kunne sende nogle planter til dig ?
Jeg hev nogle planter op på et fortov, smed dem på jorden, dækkede ganske lidt og nu gror de alle vegne, fordi jeg også river jorden der hvor de gror. Blot en lille stængel bliver hurtigt til en plante.
Ingeborg
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 21. september 2016 kl. 20.50
Min frisør har et bed i forhaven, som er dækket med granitskærver. Her blomstrer planten lystigt og dækker hele bedet. Hos mig kommer de også ud mellem revner og fuger i knækstenskanten . Det er jeg ikke så vild med.
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.