Skrevet af: Johnny Jorsal, 31. maj 2014 kl. 9.28
Jeg ved det godt, jeg hader det og jeg hader det især når jeg selv gør det. Men jeg var i Harald Skrald forleden, og på en reol jo der sædvanligvis en helt stak ting som de bare skulle have solgt nu, til små penge. Der lå også 7 poser IXIA løg a 10 stk. og 3 poser Hosta løg a 1 stk. til 7.5,- pr pose. Og nu har jeg så dem, men hvad gør jeg ved dem, de skulle jo have været sat for længe siden. skal de bare i jorden, eller kan jeg med fordel sætte dem i drivhuset, eller kan de lægge til næste år eller ?
Skrevet af: Vibeke Dyrst, 31. maj 2014 kl. 9.41
Jeg ville enten smide det hele ud eller sætte det altsammen med det samme i potter eller en kasse med god og lidt løs jord, for at holde en slags liv i dem -og så håbe på at de kan overleve til næste år.
Faldt for et lignende tilbud på pæoner i Bilka for 7 år siden, ud af 5 er der liv i 3, men det er kun den ene der fremviser to blomster om året.
Skrevet af: Tine Horsum, 1. juni 2014 kl. 8.30
Kom den i køleskabet, i tætsluttende bokse, så kan de lægges, når de skal.
Det gør jeg med frø, der er tilovers. Købt for sent- med frø kan man så lave en spiretest, før de skal sås.
Og jeg er også svag for alt muligt på tilbud/restesalg. :-(((
Men det feder da ikke!
Mvh
Tine- der er enormt dårlig til løg/knolde- men levende kan se den pragthave, jeg ville få. Hvis jeg kunne holde til det manuelle.
Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 1. juni 2014 kl. 8.43
kom det hele i jorden et sted hvor jorden kan holdes fugtig et sted uden ret meget sol så tror jeg de kan nå at komme igang
Skrevet af: Johnny Jorsal, 1. juni 2014 kl. 9.33
Tak skal du have Mogens det prøver jeg.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.