Forum

Stor Hjælp Til Ny Såede Græsplæne

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Zederkof Zederkof, 29. september 2004 kl. 8.47

Hej

Der er hele tiden så mange fugle i min ny såede græsplæne, så jeg ville lige høre om fuglene spiser græsfrøene eller hvad laver de.

Mvh
Thomas Zederkof

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Zederkof Zederkof, 30. september 2004 kl. 18.25

Der må da være nogle der kan hjælpe

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Laila Hansen, Kaas, 1. oktober 2004 kl. 6.50

Hej Thomas
Ja, der er nok nogle der kan hjælpe, men det er ikke atid man har tid til at skrive...Jeg kunne godt forestille mig at fuglene spiste græsfrøene, men du kan da også spørge eksperterne på denne side.

Hilsen Laila, Kaas

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Merete Vinje, 1. oktober 2004 kl. 11.14

Hej Thomas

Hjælpe dig med hvad? Med at jage fuglene væk? Det kan du vist kun selv gøre. Og ja, der er sikkert nogen spurve, der er i gang med at spise dine græsfrø, og der kan da også være nogen solsorte på jagt efter regnorm. Dit spørgsmål er meget upræcist, så det er ikke særlig mærkeligt, at du ikke har fået nogen svar.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: -Kennet-, 3. oktober 2004 kl. 19.44

Jamen det kan jeg da;

Fugle spiser frø... tænk på en mejsebold du sætter op i træet i haven, den består af palmin og... ja – frø (kerner) i alle afskygninger...

Du levere bare, ufrivilligt, en portion man til de fugle der lever omkring dig med den græsfrø. Men bare rolig – de spiser kun en minimal del af det du har sået – for du har husket at rive de flest ned i jorden, ikke?

–Kennet-

Nyt svar til emnet »Stor Hjælp Til Ny Såede Græsplæne«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Stor Hjælp Til Ny Såede Græsplæne

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider