Skrevet af: Ingeborg Hansen, 28. oktober 2015 kl. 10.26
Jeg holder ikke åben have, det orker jeg ikke, selvom nogle har spurgt. Så fin og usædvanlig er min have heller ikke. Men jeg er glad for den. I snart mange år har jeg bestræbt mig for at luge og vedligeholdelse skal minimeres. Og selvom meget er anlagt tilfældigt eller af praktiske grunde og uden store udgifter, kan andre måske blive inspireret ved at kigge i min blog
www. Strikingeshave.blogspot.dk
Lige nu har jeg gang i et lille anlægsprojekt med marksten.
Det er en skam at menuen INSPIRATION ikke gælder for Forum.
Jeg er sikker på, at andre end jeg har en haveblog til egen eller andres fornøjelse. Min haveblog er en slags dagbog for mig. Billederne er offentligt tilgængelige, mens mere private notater er skjulte for andre end mig.
Ingeborg
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 28. oktober 2015 kl. 10.28
HTTP://www.strikingeshave.blogspot.dk
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 28. oktober 2015 kl. 10.33
Nu går det da helt galt. Håber at 3. Gang er lykkens gang
www.strikingeshave.blogspot.dk
Undskyld, men tastaturet vil meget, som jeg ikke vil. Savner i høj grad en retteknap. I mange andre fora har man mulighed for at rette sin tekst, sålænge der ikke er nogen, der har svaret.
Ingeborg
Skrevet af: Tine Horsum, 30. oktober 2015 kl. 0.11
Helt enig- der mangler en editeringnap.
Jeg ville ellers gerne se din have, men jeg kommer nok først til Midtjylland næste år. (Min yngste storesøster fylder rundt). Og min søn bor udenfor Aarhus.
(Jeg skal forresten i gang med at rundstrikke en vest til min søster, så nu må vi se! Mit sidste strikketøj (et langt sjal i drejet rib- tog et år- med diverse optrævlinger. Ha! Og det er faktisk for langt, men det skulle være symmetrisk... NB! Man skal ikke strikke og se "Dr Who"- nøjs med "Matador". Til gengæld har jeg en fin opskrift på drejet rib- i alle 4 former!)
Mvh
Tine
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 30. oktober 2015 kl. 8.15
Hej Tine
Tak for svar, men jeg inviterer ikke til fysisk besøg, kun til et virtuelt besøg på min blog. Fysiske besøg orker jeg ikke. Det lader jeg andre om. Det ville stresse mig!
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.