Forum

Pelargonier

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Søren Pedersen, 6. maj 2016 kl. 21.15

Jeg var så heldig at få 24 fine pelargonier med hjem fra Netto i dag, som de alligevel ville smide ud.

Vi har nogle huller i staudebedet, hvor de kunne passe godt ind. Men er det for tidligt at plante dem ud, eller er det bedre at beholde dem i drivhuset nogle uger endnu?

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 7. maj 2016 kl. 0.04

Jeg ville beholde dem i drivhuset en uge eller to. De skulle sikkert kasseres, fordi de var forsømte?
Jeg har også været så heldig at overtage planter, som Brugsen havde glemt at vande. Derfor har jeg mere end 30 blå hortensia.
Men det gør mig altid ked af det, når jeg ser kassevis af blomster være vandlidende, for så bare at blive smidt ud. Det r synd for det arbejde der er lagt i blomsterne hos gartnerierne og i sidste ende er det også mine penge - i hvert tilfælde i Brugsen. Det er ikke alle der vil give dem væk, selvom jeg tilbyder at betale lidt, er der nogen, der siger at det må de ikke!
Ingelein

Nyt svar til emnet »Pelargonier«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Pelargonier

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider