Skrevet af: M, 4. august 2016 kl. 0.42
Slettet af administrator 25. april 2019 kl. 9.50.
Skrevet af: Ayoe B. P., 4. august 2016 kl. 13.26
Søg på google.dk med ordet salg/pris eller price efter hver plante-navn. En del af de planter du søger efter, skal du jo nok til udlandet for at få fat i.
Men her er hvad jeg har fundet:
1) Berberis stenophylla. - www.plantetorvet.dk/plante-berberis%2Bstenophylla%2Bsemperflorens.shtml
2) Berberis polyantha. - ny plantetype der åbenbart endnu ikke rigtig er klar til markedet i EU.
3) Prunus shipkaensis. - www.garden-shops.com/Skip-Laurel-Prunus-laurocerasus-Schipkaensis-p/tgc-slpls4-5.htm
4) Hedera colchica. - www.jespersplanteskole.dk/hedera-colchica-dentata-variegata?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
5) Lonicera tragophylla. - www.gardenvines.com/lonicera-honeysuckle.html
6) Arundo donax. - www.xn--grsser-qua.dk/our-shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=71&category_id=26
7) Paeonia delavayi. - thyboesminde.dk/product/paeonia-delavayi-ferskenfarvet-1195/
8) Acer japonicum (den vilde). - Der menes ikke at findes en total vild form (http://www.tree-shop.co.uk/products_detail.asp?productheadingID=951#sthash.vlMsC32z.dpbs)
9) Paeonia arborea. - www.delcampe.net/page/item/id,292368225,var,Paeonia-arborea-fl-pl-Gefullte-Pfingstrose-fleurs-flowers,language,E.html
10) Lilium henryi. - www.froshop.se/nelson-garden-orangelilja---lilium-henryi-baker
11) Lilium pyrenaicum. - www.impecta.se/sv/artiklar/pyreneisk-lilja.html
Skrevet af: A.M. Lønbæk Planteskole, 4. august 2016 kl. 17.47
Jeg har nogle få små Acer japonica frøplanter.
Anne Marie
Skrevet af: Kristian Olsen/ Vejs Havecenter, 6. august 2016 kl. 23.24
hvor i landet bor du? jeg kan vist finde en del af det du søger:
Berberis stenophylla. -ja, senest til foråret.
Berberis polyantha. -bliver nok svær...
Prunus shipkaensis. -en gammel sort... men burde kunne findes. senest til foråret.
Hedera colchica. -har jeg aldrig prøvet at skaffe...
Lonicera tragophylla. -bliver nok svær.
Arundo donax. -den kan jeg vist godt finde. -evt en aflægger af min egen...
Paeonia delavayi. -har en plante der giver godt med frø... den bliver nok svær at skaffe ellers.
Acer japonicum (den vilde). har vist et par stykker på ca 1 meter.
Paeonia arborea. bliver svær at finde herhjemme.
Lilium henryi. -kan skaffes senest til foråret.
Lilium pyrenaicum. bliver nok svær at finde herhjemme.
Skrevet af: M, 7. august 2016 kl. 18.22
Skrevet af: Kristian Olsen/ Vejs Havecenter, 8. august 2016 kl. 20.24
ja ok :) det er jo ikke lige om hjørnet. Men hvis du kommer til Gentofte til foråret skal jeg gerne hjælpe med det jeg kan skaffe.
Skrevet af: M, 16. august 2016 kl. 3.34
Skrevet af: Kristian Olsen/ Vejs Havecenter, 16. august 2016 kl. 19.05
:-) jeg driver ikke webshop mere, men hvis jeg finder den skal jeg nok skrive herinde. så kan det være vi kan finde noget.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.