Skrevet af: Mette Hansen, 6. marts 2005 kl. 20.32
Hej,
Jeg søger med lys og lygte flamingokasser til forkultivering og senere opbevaring af høstede grøntsager.
Jeg har såurgt i de forskellige dagligvarebutikker, men de siger det er enormt sjældent, de får varer i flamingokasser. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem?
Mange hilsener
Mette Hansen
Skrevet af: E. Møller, 9. marts 2005 kl. 16.28
Jeg spurgte i kantinen på mit arbejde, for mange grøntsager leveres i sådan nogle fine kasser og der fik jeg nogle. resten fandt jeg på en planteskole hvor de havde en stor tremmekasse med alskens kasser stående.
God jagt!
Skrevet af: Lisbeth Nielsen, 28. april 2005 kl. 1.03
Kære Mette
Jeg har nogen stående, som jeg ikke skal bruge. De har vist været brugt til ''plantekasser''? Har 3 stk. som du må få, hvis du kan hente dem.
Venlig hilsen
Lisbeth Nielsen
Skrevet af: Tina Tarbensen, 28. april 2005 kl. 11.48
Find nogen der får leveret fra Aarstiderne Deres fisk og kød leveres i flamingo som man ikke kan levere tilbage modsat trækasserne De er i forskellige størrelser.
Tina
Skrevet af: Mette Hansen, 28. april 2005 kl. 18.51
Hej Lisbeth og Tina,
Lisbeth: Hvor bor du, så skal jeg tage stilling til det ellers gode tilbud? Du kan jo evt. skrive til havenyt@mosehansen.dk
Tina: Jeg kender deres fiskekasser, men jeg synes de er ret små til dette formål. Kødkasserne kender jeg ikke. Men ellers et godt forslag!
Mange hilsener
Mette
Skrevet af: Helle Nørgaard, 5. april 2006 kl. 14.59
Jeg så lige dette gamle indlæg og måske har det løst sig selv, men for andre der også gerne vil forespire i flamingokasser kan jeg fortælle at jeg i mit lokale supermarked har spurgt grønt"damen" og vi har nu en aftale at når jeg mangler så siger jeg til, da hun får mange hele tiden med frugt og grønt i, og bare smider dem ud.
Hilsen Helle www.helleshave.dk
Hilsen Helle helleshave.dk
Skrevet af: M R., 19. august 2006 kl. 12.49
Det kan godt være et problem at finde, men prøv at spørge en af dine lokale restauranter. De får jo store partier kød og grønt leveret og har ofte kasser de blot smider ud. Også flamingokasser. Ellers hør i dit supermarked.
Skrevet af: Simon, 13. september 2009 kl. 11.24
Hvad opbevare man løj i? når man har høstet dem?
Skrevet af: J. H., 13. september 2009 kl. 11.56
I toppen binder jeg mine sammen med kødsnor i bundter og hænger dem et tørt og luftigt sted, og klipper dem af når de skal bruges. Det fungerer fint og de holder sig indtil de nye sætteløg skal i jorden til foråret hvis der vel og mærke er flere tilbage ;-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.