Skrevet af: A M., 11. marts 2017 kl. 11.57
Hønsegødning sælges i sin koncentrerede form uden spåner el. lignende i let håndterlige spande à ca. 8 kg for 30 kr.
Jeg kan dog sagtens fylde spande op med nøjagtig den mængde du ønsker. Spandene er lukket med vandtætte låg.
Et kg slæmmes op i 15-20 liter vand, som man så vander med.
Det kan selvfølgelig også graves ned, hvor det vil frigive næringen langsomt over sæsonen.
Kan bruges til bed såvel som til græsplæne, hvor det også afgiver næringen over hele sæsonen. Jeg bruger det selv til begge dele.
Regn med omtrent 1 kg per 10 kvm.
Levering kan komme på tale for en symbolsk merpris. Jeg kører lidt rundt, så fortæl hvor det skal hen og vi kan aftale levering og betaling samtidigt eller MobilePay og levering ved hoveddør.
Gødningen befinder sig i Hvidovre, København.
Skrevet af: Tine Horsum, 11. marts 2017 kl. 19.41
Det lyder som et super godt tilbud! Men jeg bor desværre på den "forkerte" side af broen, så det vil blive voldsomt dyrt. Desværre!
Men held med det!
Mvh
Tine- der heller aldrig får de der "gratis" møddinger. Øv!
Skrevet af: Ayoe B. P., 11. marts 2017 kl. 22.11
@Tine
Der er ved at starte et større økologisk hønseri op ved Fredericia - så måske kunne vi være heldige at kunne købe et trailer-læs der sammen, når de er kommet i gang? Vi bor jo ikke så langt fra hinanden, så hut jeg visker (Nordfyn). ;)
/Ayoe
Skrevet af: Anonym bruger, 11. marts 2017 kl. 22.37
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Anonym bruger, 11. marts 2017 kl. 22.51
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Søren J., 2. april 2018 kl. 15.38
Hej har du også hønsegødning i år? Og kan det afhentes?
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.