Forum

Geoginer

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Thea Rindom, 19. juli 2018 kl. 13.14

Sidste år var mine geoginer virkelig imponerende - smukke og store. I år, ja ikke særlig meget. Har knoldene taget skade eller kan de få en opblomstring næste år?

Jeg har en meget stor urtehave, prydhave, drivhus og krukker. Som de fleste af jer andre forsøger jeg st spare mest muligt på vandet og har derfor vandet mine geoginer minimalt. For at bevare knoldene til næste år, er det så nødvendigt med mere vand?

Thea

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 19. juli 2018 kl. 15.53

Vi har jo ikke haft sådan en tørke i mange år. Jeg har vandet mine Dahlia flittigt i år, men de ser meget sølle ud og er invaderet af tørstige lus i store mængder.
Tror ikke at knoldene tager skade af tørken - de er jo knastørre efter vinteren. Jeg plejer at spraye mine med vand et par gange om vinteren.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Thea Rindom, 19. juli 2018 kl. 20.52

Så er der jo håb for næste sæson! Jeg har nogle knolde jeg har arvet der er flere år gamle og blev helt ked af tanken om de skulle være gået til!

Tak 😊

Nyt svar til emnet »Geoginer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Geoginer

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider