Forum

Sjove høstbilleder

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 18.17

Tænkte jeg vil dele nogle sjove billeder fra haven i dag. Det første er opgravningen og delingen af Kleopatras Nål, der er blevet en mere pr knold pr år, så I stedet for de tre jeg plantede i 2015 er der nu tolv. De fik kun to blomsterstængler i alt, så det var på høje tid at de blev delt.

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 18.23

Det andet er fra Dahliabedet. Der kom for første gang frøplanter op af sig selv, det var jeg ikke klar over kunne lade sig gøre. Så jeg regnede egentlig med at de bare ville blive gule, da de jo ikke er sortsægte, men en ny sjov hybrid kom der faktisk. Det er den røde der har to hvide kronblade, den må være en krydsning af en rød og så en med både lilla og hvide kronblade.

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 18.27

Det tredje er en begoniaknold, jeg tilfældigt fandt, den lå oven på jorden, men nægtede åbenbart at dø. Det er helt indtørret, men har formået at sætte både blade og blomster, i miniatureformat.

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 18.28

Jeg ved ikke hvorfor billederne vender på hovedet, der gør de ikke i mappen, beklager

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 15. september 2018 kl. 18.30

Det ville hjælpe, hvis du lagde dine billeder ind i et billedprogram og fik dem vendt, inden du fremsender dem.

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 18.51

Jo, men de vendte ikke på hovedet, det er det jeg ikke forstår

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 18.51

Jo, men de vendte ikke på hovedet, det er det jeg ikke forstår

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 15. september 2018 kl. 19.30

Jeg har bemærket, at efter jeg har fået windows 10, er det ikke nok at vende billederne i oversigten.
Nu skal de vendes enkeltvis i billedprogrammet. Men hvis man ikke kan se, at de står på hovedet, er det jo ikke nemt.

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 15. september 2018 kl. 19.38

Jeg har lavet indlægget på min androidmobil, det kan være det er derfor det gik galt

Nyt svar til emnet »Sjove høstbilleder«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Sjove høstbilleder

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider