Forum

Min gamle Blåregn blomstrer ikke i år!

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Annette Hart Hansen, 30. maj 2005 kl. 22.12

I de 27 år jeg har boet i min have har jeg aldrig været ude for, at min Blåregn ikke har blomstret. Tværtimod så har den været helt overdådig år efter år. Men i år har den kun haft ganske få blomsterranker hist og pist. Først troede jeg den var ved at gå ud, men nu da bladene er sprunget ud, så ser den meget frodig ud, men altså uden blomster. Hvorfor nu det, er der mon nogen der har erfaret det samme? Det kan da ikke være pga frost på et sent tidspunkt, det må da have været tilfældet tidligere også. Den var allerede gammel, da vi købte huset, så den er sikkert 30–40 år gammel.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dorthe Sjørring, 2. juni 2005 kl. 11.18

Hej Annette
Min 10 år gamle blåregn har heller ikke blomstret i år, hvad den ellers har gjort hvert år siden den blev plantet. Først i løbet af den sidste uge har bladene foldet sig ud. Mærkeligt, da den plejer at blomstre på dette tidspunkt, men nogen forklaring kan jeg ikke give dig...andet end den sene frost.

Jeg bor på kalundborgegnen

Mvh Dorthe

Nyt svar til emnet »Min gamle Blåregn blomstrer ikke i år!«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Min gamle Blåregn blomstrer ikke i år!

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider