Forum

Plante fra Malaga

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Finn Ekenberg, 10. oktober 2020 kl. 12.08

Er der mon nogen der ved hvad denne plante hedder og om den kan tåle frost. .? På forhånd tak vh / Finn

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 10. oktober 2020 kl. 15.59

Jeg kan ikke give et hel præcist svar på hvad det er for en lilje du har ud over at det er en skærmlilje, muligvis den der hedder afrikansk skærmlilje og som er udbredt mange steder. Hvis det er den kan den ikke stå ude her til vinter.
Så hvis du har den i en potte skal ind og stå et sted hvor temperaturen ikke kommer under de 5 plus grader.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Finn Ekenberg, 10. oktober 2020 kl. 17.08

Tak for svar - har nu kunnet slå den op og den ligner et godt bud. Var afblomstret da jeg ‘lånte’ nogle frø sidste år, som jeg har drevet frem i år, så hvis jeg får den i blomst til næste år, blir det spændende hvad farve den er. Står i potter og er taget ind nu.
Tak for hjælpen 🙏

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Finn Ekenberg, 10. oktober 2020 kl. 17.08

Tak for svar - har nu kunnet slå den op og den ligner et godt bud. Var afblomstret da jeg ‘lånte’ nogle frø sidste år, som jeg har drevet frem i år, så hvis jeg får den i blomst til næste år, blir det spændende hvad farve den er. Står i potter og er taget ind nu.
Tak for hjælpen 🙏

Nyt svar til emnet »Plante fra Malaga«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Plante fra Malaga

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider