Skrevet af: Anonym bruger, 3. juni 2021 kl. 10.26
Jeg har i 2019 plantet dette smukke træ et sted, hvor det ikke kommer til sin ret og drukner i bregner.
Jeg har plantet det ret omhyggeligt og vil tro, at jeg med held kan grave træet op i dag, hvor jorden er så våd. Det er ikke i blomst endnu.
Det kommer til at få et til træet passende voksemedium med sol og skygge.
Bør jeg vente til efteråret? Sikkert afhængig af, hvor stor en rodklump jeg kan få med op. Det blev købt i en 10 liters potte eller med lærred om klumpen. Det husker jeg ikke.
Skrevet af: Søren Duun, 3. juni 2021 kl. 16.17
Vendt til efteråret. Vi har seiv en kornus kousa (med lyserøde blomster) som vi skal have flyttet. De er for dyre at miste.
Skrevet af: Anonym bruger, 3. juni 2021 kl. 19.11
@ Søren Duun
Jeg tog fejl af navnet på den hvide busk jeg vil flytte. Den hedder China Girl, men det er jo underordnet i forbindelse med mit spørgsmål. Jeg har også en fantastisk lyserød “Satima”. Den bliver rigtig stor, så stor at jeg vil skønne den , 2-3 m i omkreds og højde. Den har jeg måttet klippe tilbage et par gange.
Ingeborg
Skrevet af: Anonym bruger, 3. juni 2021 kl. 19.17
Kornus Kousa Satomi
Den får meget smukke røde og orange efterårsfarver. Fuld hårdfør!
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.