Skrevet af: Gitte Hansen, 26. april 2026 kl. 12.59
Hejsa. Jeg har 2 af disse lave højstammede syrentræer, kan det passe at de lande gamle visne skud skal klippes af hver forår? Vh. Gitte

Skrevet af: Mette Lund, 28. april 2026 kl. 6.28
Kære Gitte. Det kan være lidt svært at se, men umiddelbart ligner det en dværgsyren. De skal beskæres umiddelbart efter de er afblomstrede, hvis du skal have blomster året efter.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.