Forum

Høstanemone

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Louise, 20. april 2006 kl. 13.54

Vi overtog sidste år en gammel og meget misligholdt have, men her var nogle utrolig flotte høstanemoner. Jeg ved godt, at de første blomstrer fra august, men hvornår kommer planten frem og ser dagens lys? Jeg vil nemlig gerne rede dem, iden vi anlægger terrasse der hvor de stod sidte sommer.

Håber nogen derude kan hjælpe mig lidt på vej?

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lotte Molberg, 20. april 2006 kl. 14.33

Hej Louise
Kan du ikke se, om de allerede er kommet frem? Mine er nemlig piblet frem allerede – sådan helt nede i jorden.

Hilsen

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Louise, 21. april 2006 kl. 8.07

Hej Lotte

Nej jeg kan desværre ikke se mine endnu, men så dukker de nok op inden for en overskuelig fremtid – det vil jeg glæde mig til!

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inge T., 22. april 2006 kl. 8.20

Hej Louise

De skal nok komme inden for kort tid. Mine er fremme. Jeg klippede visne toppe af i ugen der er gået.

Venlig hilsen Inge

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Linda Skov, 23. juli 2006 kl. 10.33

Jeg vil gerne have et bed med forskellige sorter af høstanamone. – Er der nogle panteskoler, som har et større udvalg end andre. Og hvornår kan jeg sætte nye planter.

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie, 24. juli 2006 kl. 22.38

Hej Linda
på www.lundhede.com kan du prøve at søge i deres internetbutik efter høstanemoner. De sender i hele landet.

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie, 24. juli 2006 kl. 22.46

Hej igen
på www.stauder.dk kan du også kigge under a/b/c og finde høstanemoner et stykke nede på listen. Der er faktisk mange slags, men hjemmesiden er åbenbart kun for medlemmer, så du må nok bede planteskolen bestille dem hjem for dig.

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone, 21. september 2006 kl. 13.28

Hej
Prøv at kigge på www.damholmgaard.dk. De har også skrevet om dem i deres nyhedsbrev.

Nyt svar til emnet »Høstanemone«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Høstanemone

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider