Skrevet af: Anton Foght, 28. februar 2008 kl. 21.22
Hej alle
Jeg har i flere år været på jagt efter løg af sommerhyasint men desværre uden resultat. Dæhnfeldt havde dem i deres sortiment men nu findes de jo desværre ikke længere. Er der nogen der kan hjælpe mig hører jeg gerne.
Skrevet af: Svend Høst, 29. februar 2008 kl. 8.48
Prøv at google;sommerhyasint; du vil få flere steder hvor du kan købe sh.
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: Anton Foght, 29. februar 2008 kl. 10.01
Har jeg prøvet men uden resultat. Godt nok kommer der ca. 30 resultater men ikke nogen man kan bruge til noget. Bl.a. fra Lundhede Planteskole, som jeg handlet med flere gange, men når man så går ind i deres netbutik findes de aligevel ikke.
vh
Anton
Skrevet af: Svend Høst, 29. februar 2008 kl. 11.26
Du kan købe dem i botanisk haves butik(kbh) der handler jeg tit, de har mange spændende planter og frø.
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: Svend Høst, 29. februar 2008 kl. 14.11
Rettelse; man kan ikke mere købe dem i botanisk haves butik, de er udgået i det nye frøkatalog.
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: Grethe Christensen, 16. juli 2008 kl. 20.58
Hej Anton Foght
Jeg ser at du efterlyser løg af sommerhyacint-galtonia,dem har jeg haft i haven i mange år,hvis det stadig har interesse.
mvh. Grethe Christensen.
Skrevet af: Anton Foght, 16. juli 2008 kl. 21.19
Kære Grethe Christensen
1000 tak for dit svar. Jeg er stadig meget interesseret da det endnu ikke er lykkedes for mig at finde nogen. Jeg skriver min mailadr. og hører gerne fra dig hvis jeg må købe nogle løg.
asfoght@mail.dk
mvh
Anton Foght
Skrevet af: Grethe Christensen, 20. juli 2008 kl. 18.18
Hej Anton Foght
Jeg har prøvet at sende en mail til dig men den blev returneret derfor prøver jeg her igen,jeg har de planterdu efterlyser plus mange andre så jeg skriver lige min mailadresse og hjemmeside adresse så kan du kontakte mig hvis det har interesse.
mail–granly5@christensen.mail.dk
hjemmeside–http///www.123hjemmeside.dk/ Staudehaven- Granly
der kan du se lidt om os,og lidt om hvad vi har af planter.
Venligst Grethe Christensen
Skrevet af: Birthe Nielsewn, 29. december 2008 kl. 9.38
Hej Grete
jeg kan se du har en sommerhyacint, jeg har efterlyst denne og vil gerne købe den, har du nogen til salg, eller ved du hvor jeg kan købe den.
Med venlig hilsen Birthe Nielsen
Skrevet af: Grethe Christensen, 29. december 2008 kl. 14.16
Hej birthe
jeg har løg af sommerhyacint,du får 2 løg for 20 kr du kan skrive til mig om du vil have dem, jeg kan sende dem til dig,det er en sort som ikke skal ind om vinteren,og den er lidt mindre end dem der skal ind
venlig hilsen grethe
mail granly5@ christensen.mail.dk fjern mellemrummet efter @ det er der for at undgå spam
Skrevet af: Tina Clausen, 17. januar 2010 kl. 18.32
Hej.
Jeg kan se, at der har været skrevet frem og tilbage om gatonia candidans også kaldet sommerhyacint. Nu er det nogle gamle indlæg , så jeg ved ikke om den stadig er til at få fat i. Jeg er meget interreseret i den løg vækst der bliver ca 1 meter høj. Kan nogen mon hjælpe ?
T-Clausen@live.dk
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.