Skrevet af: Rita, 25. marts 2008 kl. 12.11
Hej
Skal den klippes helt tilbage hvert forår efter gæslingerne er borte. Jeg gjorde det sidste år og der kom ikke rigtig noget live i dem de lignede nogle pinde. jeg har dem opstammet som en form for hæk ca 8 på række med 1 1/2 m imellem så der bliver jo ikke noget tilbage når jeg gør sådan. Kan jeg gøre noget andet?
Skrevet af: Sussi, 27. marts 2008 kl. 9.38
Lad være med at klippe dem, de skal kun beskæres hvis løvet bliver for tæt. det kan du se om efteråret. det er jo ikke en hæk plante men et pryd træ.
Skrevet af: Mia, 27. marts 2008 kl. 9.52
Tekst taget her fra sitet :
Kilmarnock' kan fint anvendes til et luftigt, grønt skel i haverummet, hvis en eller flere grene bindes op. Sideskuddene vil så hænge ned og danne et luftigt gardin.
Skrevet af: Margit Krogh Hansen, 6. august 2008 kl. 14.31
Hej
Min flotte Kilmarnock bliver spist op af en lille grøn orm med sort hoved – hvad kan jeg gøre? jeg har prøvet at sprøjte med sulfovand – men det er de ligeglade med – vi forsøger at fjerne de små snyltere, men vi kan ikke følge med.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.