Forum

Trædebregner som kant

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Annelise, 12. maj 2009 kl. 13.36

Jeg har et stykke bar jord jeg er træt af at holde rent, det støder op til en græskant. kanjeg der sætte trædebregner og hvad når jeg slår græs og måske rammer med plæneklipperen kan bregnerne holde til det hvis der ryger lidt af dem?

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 12. maj 2009 kl. 16.27

Hej annelise

Trædebregner kan let udkonkurreres af græs og andet ukrudt, så det kan blive vanskeligt for dig at holde grænsen mellem græs og trædebregner. Du kan også komme ud for, at trædebregnerne hvis de kommer i god trivsel breder sig ind i græsset – det kan være ønskeligt eller ikke-ønskeligt...

Vil du have del i andres erfaring, så klik dig ind under prydhaven i menuen til venstre og skriv søgeordet "trædebregner" – der er mange, som har skrevet om gode og mindre gode erfaringer.

Med venlig hilsen fra
Lone

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helen Struck, 31. august 2009 kl. 16.52

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad for en sort i har købt da der jo er flere forskellige.

Jeg har lige plantet ca. 2 m2 til hvor jeg vil have en lille hyggekrog med 2 stole og et lille bord.

Med Venlig Hilsen

Helen

Nyt svar til emnet »Trædebregner som kant«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Trædebregner som kant

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider