Forum

Hvad planter jeg i meget vandet jord

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Zederkof Zederkof, 28. februar 2010 kl. 11.23

Hej Allesammen

Først tak fordi du giver dig tid til at kigge forbi mit spørgsmål. Jeg har det problem at jeg for 3 år siden rev min gamle hæk op, og plantede en ny. De ca. 30 meter er kommet flot op i ca. 160 cm. nu. Men de sidste 10 meter kommer ikke. Jeg har sat den 2 gange nu. Den er ikke død men den vokser ikke. Hækken er ud til vejen så derfor vi jeg gerne have den op i 180 eller der omkring. På de sidste 10 meter, har der engang ligget en branddam så der er meget fugtigt og om ca. 6måneder om året er der vådt, så rødderne ligger i vand. Det er ikke umuligt at dræne jorden, men iflg. en gartner vil det koste rigtigt mange penge at få vandet væk. Når men efter denne smørre vil jeg hører om der er nogle, der har nogle gode forslag til hvad jeg kan plante eller gøre for at vi kan få fred i haven uden nysgerige blikke fra vejen. På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh
Thomas Zederkof

Nyt svar til emnet »Hvad planter jeg i meget vandet jord«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Hvad planter jeg i meget vandet jord

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider