Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 31. marts 2011 kl. 14.30
Et tilbud man ikke ser hver dag ! ! !
Har lige læst at gartneriet APF holder ophørsudsalg i morgen fredag på torvepladsen på Ingerslev Boulevard i Århus (fra lastbil).
Små frugttræer minus 75%, frugtbuske minus 75%, stauder minus 85%, øvrige planter til enhedspriser 25 kr.
Men det er kun fredag og det starter kl. 08:00 tag selv trailer med. Alt sælges efter først til mølle-princippet.
Så altså, den der kommer først til mølle . . . . . . . .
Skrevet af: Anja Egeriis, 31. marts 2011 kl. 18.30
Godt at jeg bor på Sjælland - der er slet ikke plads i min have til sådan et udsalg.....
Supergodt tip!
Skrevet af: Lis P., 31. marts 2011 kl. 19.25
Det er da godt man ikke har bil, men der er nu heller aldrig til at få en P. plads der.
Skrevet af: Clara Andersen, 1. april 2011 kl. 19.51
Hej Gert
Øv ! Jeg cyklede forbi torvet på Ingerslev Boulevard kl. 12 idag. Der var intet at se. - Enten havde de udsolgt og var kørt hjem, eller også har du fået fat på en "and".
Det ville være mere nærliggende, at de laver udsalget imorgen lørdag, hvor der er torvedag. Vi må se, om jeg kommer derop imorgen igen...
Hilsen Clara
Skrevet af: Steen C., 1. april 2011 kl. 20.06
Måske en lille aprilsnar?
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 2. april 2011 kl. 17.44
"Et tilbud man ikke ser hver dag" Jamen det er jo fordi det kun er 1. april en dag om året.
Gartneriet APF hedder i øvrigt "April Fool"
Og så skulle der egenlig ha' stået "Den der kommer først til mølle, bli'r først APRILSNAR"
Undskyld, kunne bare ik' la' være!
Skrevet af: Anja Egeriis, 3. april 2011 kl. 12.39
hæ hæ - ja, hvad kender en sjællænder til århusianske gartnerier....
Skrevet af: A.K. Rasmussen, 4. april 2011 kl. 9.12
Hej Gert.
Nu jeg har bemærket du er sådan en hyggespreder, vil jeg nævne at Aprilsnar vel oftest opfattes som noget der udføres og dermed annonceres d. 1/4 og ikke dagen før, selvom selve arrangementet skulle ske dagen efter.
Ellers et festligt påfund.
Vh
Anders
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.