Skrevet af: Mia Nielsen, 23. oktober 2011 kl. 20.25
Hejsa
Vi har en stor og ret grim trampolin stående i et hjørne af græsplænen. Det er ret besværligt at få den slået derunder, så det sker kun et par gange i løbet af sæsonen.
Det giver jo et stykke med vildt, som ser rigtig træls ud. Men så tænkte jeg, om man mon kan få nogle blomster til at vokse derneden under, så det bliver lidt pænt i det vilde?
Jeg kom i år til at så sådan en "blandet blomstereng" med rosarøde blomster, og selvom jeg var vildt træt af alle de forskellige størrelser af blomster i mit lille bed, så var de rigtig fine (hvis de havde stået et andet sted hehe)
Så jeg tænkte om man kunne lave noget lignende under trampolinen måske? Det skal jo nok være nogle blomster som er rimeligt stærke, da de skal kæmpe med det græs som vokser der (men det er lidt tyndt, da der er en del mos :)
Venlig hilsen Mia
Skrevet af: Eduardo Monza, 24. oktober 2011 kl. 16.07
Måske kan du finde noget her: www.24.dk/group/havensproblemeroginteresser/forum/thread/2011544.
Der burde være nogle fine blomster som kunne gøre området pænere :)
Skrevet af: Mia Nielsen, 24. oktober 2011 kl. 19.44
Tusind tak for det :)
Skrevet af: Eduardo Monza, 25. oktober 2011 kl. 17.37
Det var da så lidt :)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.