Forum

Vedhæfte billeder til havebænken?.

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Erling Brandt, 6. august 2002 kl. 16.04

Til Havenyt.

Havenyt er et særdeles godt værktøj hvis man har spørgsmål til andre brugere omkring et emne.

Det kunne være spændende om det kunne blive muligt at vedhæfte billeder i eksempelvis JPG format, da et billede ofte, sammen med en kort tekst viser mere præsist, hvad man forsøger at spørge om.

Med venlig hilsen
Erling Brandt

1 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sten Porse, 6. august 2002 kl. 20.35

Når vi får spørgsmål ind i "Spørg eksperterne" vil det ofte være en god hjælp med et vellignende billede. Men det bør absolut være i JPG-formatet, for det er det hurtigste at download'e, – og vi er stadig nogle, som må betale telefontid for hver mail, vi læser.

Så altså: meget gerne billede, men afgjort kun i JPG-format.

Venlig hilsen

2 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 8. august 2002 kl. 1.28

Redaktionen på Havenyt.dk modtager meget gerne fotos sammen med spørgsmål og tips. De kan indsendes som vedhæftet fil i en almindelig mail til redaktionen@havenyt.dk.

Har man et flot foto, som man synes mangler til en artikel, er man også velkommen til at sende det til fri brug på Havenyt.dk.

Med venlig hilsen
Karna Maj, webredaktør

3 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 11. januar 2009 kl. 17.55

Men kunne man ikke lave det så man kan lægge billede ind på forummet, for derved at højne debatten?

Mvh Eivin

4 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 12. januar 2009 kl. 0.41

Kære Eivin Knidsen

Det er selvfølgelig teknisk muligt at få ændret forum, så der kan lægges billeder ind. Du har ret i, at det vil give en faglig bedre debat i forum. Men det kræver penge, og dem mangler vi.

Havenyt.dk drives af Landsforeningen Praktisk Økologi, men skal principielt hvile i sig selv økonomisk, da det ikke vil være rimeligt at medlemmerne betaler for Havenyt.dk, som alle kan bruge gratis.

Det nye design er der dog givet tilskud til, men desværre var der ikke penge til også at opdatere forum med bl.a. billedmuligheder. Det står dog fortsat på vores ønskeliste.

Vejen til at forbedre Havenyt.dk er flere annoncører, da det er vores eneste indtægt. Eller at flere bruger giver gavebidrag til foreningen. De indkomne gavebidrag går til Havenyt.dk.

Man kan støtte os med et gavebidrag her: www.oekologi.dk/bestilling/gavebidrag/

Med venlig hilsen
Karna Maj

5 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 12. januar 2009 kl. 14.50

Nu om stunder koster alt jo penge, og intet kommer gratis. Javel ja, tiderne er sørme ikke de samme som da vi andre var unge. Men den gang var der naturligvis heller ikke internet og sådan nogle ting. Da måtte man mødes ansigt til ansigt eller forlig sig på postvæsnet, som det hed dengang.

Jeg har fuld forståelse for svaret fra redaktionen, og ønsker at dette glimrende initerativ ikke i fremtiden må finde sig selv i økonomiske problemer.

Mvh Eivin

6 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Joker, 12. januar 2009 kl. 15.40

Nej, dengang du var ung, var det vel med stentavle, hammer og mejsel :-) – Det var tider

7 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 12. januar 2009 kl. 15.55

Kære Eivin

Havenyt.dk kommer jo netop gratis til dig. Og heldigvis har vi her på Havenyt.dk rigtig mange gode og trofaste annoncører, så vi er ikke i økonomiske vanskeligheder.

Men støt gerne vore annoncører ved at handle hos dem. Du finder dem her: www.havenyt.dk/forhandlerguide/

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

8 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 12. januar 2009 kl. 16.11

Kære Karna

Det er også det jeg mener, det koster at drive en hjemmeside som den her. Naturligvis er det gratis for brugerne.

Joker, kan du ikke uddybe dit indlæg lidt? Det står mig lidt vagt hvad det er du mener og således gerne vil ind på her i denne specifikke debat. For mig at se, skriver du ikke noget der forholder sig til emnet.

Mvh Eivin

9 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 12. januar 2009 kl. 19.29

Hej

Lur mig om ikk' indlæg #6, hentyder til din alder, kære Eivin
Den er vel ikke så svær at forstå...?

MD

10 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 12. januar 2009 kl. 19.52

Hr. Michael!

Min pointe er, at Jokers indlæg, som sådan, ikke kan siges at forholde sig til den specifikke problemstilling i denne debat, derfor må hans indlæg vel også anses for unødventigt fyld. Jeg ved godt at der er "visse" personer, der med fuldt overlæg dyrker denne form for overbelastning at dette debatforum. At du, min kære Hr. Michael, kommer Joker til hjælps, kan derfor heller ikke undre nogen.

Mvh Eivin

11 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Børge Sørensen, 12. januar 2009 kl. 22.57

Åh nej, er Michael nu i gang med sine tumpede mobberier igen?

Børge Sørensen

12 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else Hartmann, 13. januar 2009 kl. 6.14

Det var uforskammet skrevet af Michael at henvise så brutalt til en ældre medborgers alder

13 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 13. januar 2009 kl. 14.05

Kom videre og ignorer ham, så stopper han helt af sig selv

Der findes et utal af fora på nettet med massevis af muligheder for at vedhæfte billeder, de jeg er medlem af kører på helt frivillig basis, koster intet for brugerne og under 1000 kr om året for ejeren, hvilket jeg klart synes er det værd (men jeg kender så heller intet til budgetet på havenyt)

14 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik, 13. januar 2009 kl. 15.10

Der er tidligere blevet opfordret til ikke at besvare noget som helst fra Michael Duff. Denne opfordring er hermed videregivet.

Henrik

15 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anonym bruger 1, 13. januar 2009 kl. 16.06

Til Karna Maj.

Kan du give mig en antydning af, hvad det vil koste at få mulighed for at lægge billeder ind på havebænken?

Med venlig hilsen
Hans Petersen

16 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 13. januar 2009 kl. 18.08

Til Børge, Eivin, Bente, Else og allle andre

Tag det dog roligt, jeg tolker jo kun på, hvad Joker skrev i indlæg #6.

Hvordan vil I ellers tolke det...?

MD

17 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 13. januar 2009 kl. 18.14

Kære alle, lad os lade diskussionen ende her. Michael Duff er tilgivet.

Mvh Eivin

18 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne, 14. januar 2009 kl. 16.27

Stakkels gamle Eivin får altid så mange drøje hug, alligevel fortsætter hanmed at give gode råd, det er godt vi har ham her på siden

19 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Preben, 14. januar 2009 kl. 19.48

Godt gået Eivin. Selv efter alle de huk du fik i efteråret af MD. kan du
tilgive ham.

20 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Hansen, 15. januar 2009 kl. 7.54

Godmorgen

Eivin kommer jo med et utal af kommentar og indlæg.

Tag nu bare denne debat her. Indlæg nummer 2 er fra august 2002. Pludselig skal Eivin til at kommenter på det i januar 2009.

Så må den kære Eivin også regne med, at nogle kommenter det han skriver.

Peter

21 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Preben, 15. januar 2009 kl. 17.04

Jamen, lad dog Eivin. Så længe han skriver ordentligt og ikke genere
andre i dette forum er det da ok.

22 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Finn Jensen, 15. januar 2009 kl. 17.53

For nu at prøve at vende debatten tilbage til at dreje sig om billeder her på Havenyt's forum...

Så kan det godt lade sig gøre, også uden den store udgift. Jeg er eksempelvis medadministrator på et forum og vi har over 3000 billeder i vores galleri. Forummet er gratis for medlemmerne og der er et fåtal af reklamer (3 stk), enkelte medlemmer er så venlige at donere små beløb oveni, men det løber stort set rundt. Softwaren der bruges er gratis open source.

Alternativ kunne det være en mulighed at vise billeder fra andre steder, altså linke til on-line foto albums og vise billederne indlejrede her på siden. Dette er også udbredt på en del fora rundt omkring.

Det er i hver fald sikkert, at billeder giver god inspiration og mange ting forklares lettere med et billede end med ord, så det vil helt sikkert forbedre havenyts forum med billeder. (Men det kræver jo også en vis selvjustits blandt medlemmerne...)

23 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 15. januar 2009 kl. 18.25

Hej Finn

Det der med selvjustits er ikke altid en lige stor selvfølgelighed blandt alle vore brugere. Derfor skal vi, inden vi giver billedmuligheder have lavet en tilmelding til forum, så vi som minimum har en gyldig e-mailadresse på de tilmeldte, og at vi kan lukke for adgang, hvis der sker misbrug.

Desuden skal det jo kunne integreres i vores øvrige administrationssystem, herunder søgefunktioner m.m. Havenyt.dk har desuden så mange besøg, at systemet skal kunne håndtere mange samtidige brugere.

Der skal også tages højde for sikkerheden, når man giver adgang til at lægge materiale ind i en database.

Vi har det højt på ønskelisten til fremtidig opdatering, men det skal ske på en sikker og god måde.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

24 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 15. januar 2009 kl. 23.24

Det er vi mange, der glæder os til!

Mvh Eivin

25 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: B, 16. januar 2009 kl. 9.49

Denne slags vil kunne undgås / fjernes effektivt med et opdateret forum
www.havenyt.dk/forum/dyrkningsmetoder/3736.html#e33960

26 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 16. januar 2009 kl. 16.04

Kære b.

Hvad er det ved den specifikke debat som du henviser til, som du mener bør undgås?

Mvh Eivin

27 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 24. januar 2009 kl. 16.01

Hr. Peter Hansen, der er vist ikke nogle regler eller love for hvor gamle indlæg må være, før man ej "må" svare på dem længere. Det skulle jo også vise sig, at mit spørgsmål var endog særdeles aktuelt for dette forum, hvorfor dit forbehold for mine indlæg står i endnu svagere lys. Ejheller finder jeg, at der er begrænsninger for, hvor mange indlæg det er den enkelte tilladt at skrive på et sådant forum som dette. Det stemmer vist ikke helt overens med vor lange danske tradition for demokrati og ytringsfrihed, hvis man, for at tækkes "visse" brugere på denne side skulle afstå fra at anvende forummet til dets specifikke funktion, nemlig åben og fri debat.

Mvh Eivin (^_^)

28 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: B, 24. januar 2009 kl. 16.26

Eivin – der er ryddet op i tråden, den var fyldt med...skolebørns udtalelser om det der interesserer børn i den alder mest ;-)

29 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 24. januar 2009 kl. 16.33

Og det kan jo nok ikke være særligt relevant for denne debat!

Mvh Eivin (^_^)

30 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Olsen., 24. januar 2009 kl. 19.26

Nu har Eivin da fået kløe i tastatur fingeren. Simpelthen alt
skal komenteres.

31 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else, 25. januar 2009 kl. 11.12

Det er så hyggeligt at læse eivins indlæg, synes vi.

Else

32 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 25. januar 2009 kl. 11.17

Jeg krummer tæer på Havenyts vegne. Det er er en faglige portal, hvor haveejere kan udveksle erfaringer og hjælpe hinanden med havespørgsmål.

33 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 26. januar 2009 kl. 11.21

Det er rigtigt, der må være grænser og herfra skal lyde en kraftik henstilling til at holde det faglige fokus.

Mvh Eivin

34 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Duff, 26. januar 2009 kl. 11.44

Hej Karna

Mit indlæg fra tidlige på dagen er vist "forsvundet"...?

Nogen forklaring...?

MD

35 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 26. januar 2009 kl. 13.24

Hej MD

Jeg tror bare ikke, at du har fået det sendt, siden det ikke er her. Så nu er det her en test af, om systemet virker.

Hilsen Karna

36 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Duff, 26. januar 2009 kl. 14.14

Hej Karna

Ja, det er jo menneskelig at fejle. Det kan jo være sket, at jeg ikke har fået sendt mit indlæg.

Så undskyld, at min første indskydelse var, at redaktøren have fjernet det igen. Det er jo sket før, så tanken var jo ikke så fjern...

MD

37 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gitte TJ, 27. januar 2009 kl. 15.48

Pudsig indlæg nr. 30 fra Olsen. Man ser for sig en bitter og indestænkt mand, der med ondsindet nøjsomhed sidder og holder omhyggeligt øje med hvor mange indlæg hver enkelt person skriver og om hvad. Meget mærkeligt.

Gitte TJ

38 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Q, 27. januar 2009 kl. 18.07

Mere pudsit indlæg i nr. 37

Man ser en lille kvinde, da også har kløe. Ej i fingeren, men i fugen. Og en mand til at klø, hun ej kan finde, så derfor er hun en bitter kvinde. Og derfor skal nummer 30 kommenteres?

o
/ \

39 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 27. januar 2009 kl. 18.50

Q og andre: Vil I venligst holde det faglige fokus, sådan som jeg såvel som redaktionen tidligere har henstillet til!

Mvh Eivin

40 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Duff, 27. januar 2009 kl. 18.55

Kære Eivin

Kast ikke med sten, når du selv bor i glashus.

MD

41 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 27. januar 2009 kl. 19.02

Kære Hr. Michael!

Kunne du ikke for en gangs skyld vise dig som voksen og ansvarlig og holde dig til et fagligt fokus, således som jeg og redaktionen tidligere har henstillet til. Folk kan jo nemt få den idé at dette er en lovløs vuggestue, når de konstant læser dine indlæg.

Mvh Eivin

42 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Duff, 27. januar 2009 kl. 19.06

Kære Eivin

Lige over, folk mener sikket det samme om dig.

MD

43 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 27. januar 2009 kl. 19.10

Kære Hr. Michael!

Det er næppe mig, der gang på gang udstiller mig selv som ignorant. Du har gjort det til en sport at genere mig, redaktionen og andre uden anden synlig grund end personlig fornøjelse. Det er i sandhed sørgelige sager. Men jeg tilgiver dig og håber at du kommer over det.

Mvh Eivin

44 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Duff, 27. januar 2009 kl. 19.13

No problem!

MD

45 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Psykologen, 27. januar 2009 kl. 23.50

Og her ser vi igen Michaels facon: rå og primitiv. Man får ikke lyst til at bruge dette forum, når man læser hans "overfald" på sine meddebatanter.

Psykologen

46 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 28. januar 2009 kl. 10.44

Jeg sad og glædet mig over at der i dette tråd (måske) kom nogle billeder af både det ene og det andet. I stedet må jeg læse noget der mest af alt minder om Christians Poulsgaards overfald på sine kollegaer tilbage i i 80 eller 90 og dermed selv danne mig billeder af personer, som ikke går i tråd med hinanden.

Tag dog og stoppe disse pinligheder...Det handler vel hverken om at rønnebærrene er sure eller at græsset er grønnere hos naboen, men mere et forsøg på bare at genere.

Jeg siger som dronningen " Det kan vi ikke være bekendt"

47 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 28. januar 2009 kl. 11.28

Kære Hr. Søren.

Du har naturligvis ret. Jeg skal i fremtiden afstå fra at besvare flere indlæg fra Hr. Michael, da de jo alligevel tydeligvis kun er ment som provokation og oplæg til personhetz.

Mvh Eivin

48 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lotte Hansen, 28. januar 2009 kl. 13.37

Ham michael er da også bare med til at gøre det til en træls oplevelse at bruge det her forum

Lotte Hansen

49 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Oskar Nicolaisen., 28. januar 2009 kl. 17.13

Det er nyt for mig at læse jeres Havenyt, men det er da træls
med alle de brokkerier og person forfølgelser. Få da slettet ham
Mickael hos redaktionen, ellers holder Havenyt ikke i længden.

50 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gurli, 28. januar 2009 kl. 18.28

Der er simpelthen kun én ting at gøre med patrick michael, og det er hverken at læse eller endsige besvare hans indlæg i enhver sammenhæng.

Hans indlæg hænger jo slet ikke sammen; hvordan i alverden skulle det kunne være et brud på fagligheden at henstille til faglighed?!?

51 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 28. januar 2009 kl. 21.07

Jeg mener også at Micheal snart burde have opdaget at hans indlæg ikke altid er velkommen, men ved at forfølge ham (og hans meninger) fremmere man bare flere fra ham. Jeg mener også at han desværreahar gået efter "manden" og ikke meningen. Men jeg tror at han skal innoreres...

52 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 28. januar 2009 kl. 21.23

Kære alle, jeg er oprigtigt ked af at være en del af dette. Jeg lover hermed ikke at lade mig provokere af Hr. Michael igen, han er ikke det værd. Dette forum skal være en rigtig god oplevelse for os alle, og skal således ikke være en legeplads for Hr. Michael, hvor han kan mobbe folk som det bekommer ham bedst.

Mvh Eivin

53 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ib Henriksen, 28. januar 2009 kl. 22.18

Og Eivin lad værre med at titulere ham med hr. det er åbenbart
nok til at sætte hans p... i kog. Normalt er høflighed en dyd, men
ikke i dette tilfælde.

54 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 28. januar 2009 kl. 22.34

Ib, OK, din pointe er hørt, men jeg plejer nu normalt at titulere alle "hr" ud fra et almindeligt høflighedssynspunkt og bestemt ikke for at provokere nogen. Men ok, jeg skal jo ikke besvare nogle af hans indlæg i fremtiden.

Mvh Eivin

55 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper Klausen, 23. februar 2009 kl. 21.16

Ang. billeder kan de uploades til www.imageshack.com så laver de et link som dette: [URL=http://img13.imageshack.us/my.php?image=cola20nod.jpg][IMG]http://img13.imageshack.us/img13/9793/cola20nod.th.jpg[/IMG][/URL]
ved ikke lige hvordan det ser ud da det er en test, men linket burde hvert fald være her

56 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: K, 23. februar 2009 kl. 21.18

57 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Sørensen, 24. februar 2009 kl. 15.10

[URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=66428220 x 250.jpg][IMG]http://img528.imageshack.us/img528/7228/66428220 x 250.th.jpg[/IMG][/URL]

58 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Sørensen, 24. februar 2009 kl. 15.18

Prøver lige igen:

[url=http://imageshack.us][img=http://img518.imageshack.us/img518/7228/66428220 x 250.jpg][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img518/66428220 x 250.jpg/1/][img=http://img518.imageshack.us/img518/66428220 x 250.jpg/1/w220.png][/url]

59 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 9. marts 2009 kl. 16.06

Hihi – det ser efterhånden snart ud som om, man skal være inginør eller sådan en computer-mand for at kunne følge disse diskussioner. Tekninsk og indviklet ser det ihvertfal ud!

Mvh Eivin (^_^)

60 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise D, 9. marts 2009 kl. 17.19

Eivin: Hehe... ja jeg er ikke spor teknisk (sådan da) men vil da lige forsøge mig også...

www.havealf.dk/picture.aspx?id=26752467

61 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise D, 9. marts 2009 kl. 17.20

Aha! Måske vi "bare" skal begynde at linke til billederne... vi kan jo alle så en gratis blog rundt omkring på nettet... og så kan alle henvise direkte til billederne... :-)

Billedet er iøvrigt min nye herlighed :-)

62 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 9. marts 2009 kl. 20.28

Det er et flot billede, Lise, hvem der bare kunne finde ud af at "linke til billeder", hvad det så end betyder.

Mvh Eivin (^_^)

63 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise D, 9. marts 2009 kl. 21.17

Eivin: Det er såre simpelt... find et billede på nettet, hvilket som helst billede, bare det ligger på en hjemmeside – højreklik på det – kopier billedets "sti" og højreklik herinde og vupti... ellers det er måske lettere sagt en gjort? ;-)

64 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 9. marts 2009 kl. 21.20

Tak for forklaringen, jeg har ikke så meget forstand på computer.

Mvh Eivin (^_^)

65 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: (0_0), 10. marts 2009 kl. 17.59

Hvor har du dog ret!

66 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 10. marts 2009 kl. 18.24

Den besked kan vist ikke være skrevet af ret mange andre end Michael Duff, der naturligvis vil benægte alt. Måske han snart ville være så venlig at afstå fra at bruge dette forum, så vi andre kan få lov til at være i fred uden at skulle frygte hans overfald?

Bente

67 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 13. marts 2009 kl. 11.39

Kære søde Bente

Det er da utroligt, at komme med sådan en insi...insi..., påstand. Blot fordi du ikke kan lide mine indlæg, skal du f... ikke tillægge mig andres indlæg. Mine indlæg er altid underskrevet MD / Michael Duff.

Dette forum er fyldt med mystiske navne og koder. Og "personligheder", der har en kommetar til alt og alle. Måske du skulle brokke dig over det, i stede for at jagte enkelte personer.

MD

68 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else, 13. marts 2009 kl. 14.28

Michael, vi ved da godt at det er din besked, det er faktisk kun dig, der skriver sådan noget. Mere interessant ville det være, hvis man kunne få svar på, hvor længe endnu, vi andre skal trækkes med dig her på siden. Du er om noget en klods om benet og en byld i r** på os andre.

69 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper Klausen, 13. marts 2009 kl. 14.43

Slap dog af, og ignorer det i ikke vil læse, så er vi alle fri for alles brok...

70 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gitte TJ, 13. marts 2009 kl. 15.22

Mickael Duff er den eneste, der har gjort det til en sport at forfølge Eivin og andre, så det er vist ham, hva. Han har også en særlig måde at skrive tingene på, som afsløre sig selv.

Gitte TJ

71 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 13. marts 2009 kl. 18.00

Michael, jeg skal nu nok selv bestemme, hvad jeg vil brokke mig over, som du skriver. Og når jeg gang på gang læser dine indlæg, hvor du er nedladende og generende over for andre, ja så er det altså det jeg vælger at fokusere på. Det kan vel ikke være rigtigt, at du skal køre folk rundt i manegen på den måde som du har gjort i lang tid nu. Du er faktisk den eneste, der gentagende gange skriver grimt til andre, og det er ikke så rart. Man kunne vel sige, at du ligger som du har redt...

Bente

72 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 14. marts 2009 kl. 9.05

Slap dog af tøser!

Så længe der føres personlige angreb, svares der tilbage herfra! Jeg er absolut ikke den eneste, som bruger nedladende og generende indlæg! Der er en lang række indlæg, som er i samme kaliber som mine. Men det er åbenbart i orden.

Men kære tøser, det er vist godt der snart er gået en uge.

MD

73 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Arne Jensen, 14. marts 2009 kl. 19.34

Det er ellers min opfattelse, at det kun er dig der skriver indlæg af den kaliber. Ved i hvert fald ikke lige hvad det er du mener...

Arne

74 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jeg, 14. marts 2009 kl. 21.41

Kære Michael Duff.

Når du ikke rigtig kan forstå vores henstillinger, må der forsøges på en mere pædagoisk facon. Kære lille Mickael, vil du ikke godt skrive pænt til os andre, for vi har svært ved at forstå din skrivestil og det er ikke altid pæne ting du skriver. Forstår du det lille ven, eller har du sidet på en forkert farvet potte.

75 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 15. marts 2009 kl. 7.45

Kære tøser, Arne og andet folk

Prøv at ser indlæg #74. "jeg" kan jo være hvilket som helst person.

Det er et typisk "anonym" indlæg, der tilsvine andre. Kvit og frit. Jeg har svært ved at se, hvad det er i ikke forstår.

MD

76 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 15. marts 2009 kl. 10.49

Lille Mikedreng – jeg sætter gerne navn under. Hvor fedt synes du selv det er at blive tiltalt i din nedladende tone? Hold bøtte og bliv væk tak

77 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ulla, 15. marts 2009 kl. 13.11

Det foregår normalt sådan, at der er en faktuel og hyggelig diskussion igang, så falder vores alle sammens præmiefjols, michael over den, og udvælger sig en at være uenig med, hvorefter alle de grimme overfald og tilsvininger begynder. Dette ses stort set kun i diskussioner, hvor michael deltager. Hvis han ville lade være med at bruge denne side, kunne det igen blive en rigtig god oplevelse at være her. Som det er nu har man dog ikke så meget lyst til det. Vi er nogle stykker der har snakket sammen, men hvad kan man gøre. Internettet er desværre ikke sikret mod at folk som michael bruger det til at genere og chikanere andre. Man må da håbe, at han i det mindste selv finder det underholdende, da det jo da ellers er et komplet spild af tid og kræfter...

78 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette S., 18. maj 2009 kl. 21.19

Man kunne også bare oprette sine billeder på www.plantedebat.dk – det koster ikke noget og så linke til dem herfra. Så får man mulighed for at få hjælp fra 2 steder på én gang :p

Kan simpelthen ikke forstå i ikke laver et forum som de har...

79 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin P, 19. maj 2009 kl. 0.55

- Man kan også bruge Googles Picasa webalbum.

80 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 20. august 2009 kl. 8.36

For i hvert faller er det da sådan en god og rigtig idé at illustrere diskussionen med et par flotte farvefotografier. Og så skal de da lige nævnes at fotografiet snart har 170 års fødselsdag. Farvefotografiets fødsel kom først meget senere.

Mvh Eivin (^_^)

81 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Emil, 24. august 2009 kl. 12.36

Noget af det første min morfar lærte mig og noget jeg også har haft rigtig meget held med at bruge er den simple ting at vende den anden kind til, ser på mig selv som pasifist og der er det en vigtig ting at udøve.

hvorfor ikk bare lade være med at svare på alt det spam der kommer herinde? det har da virket for mig ude i det virkelige liv;)
så ville der også kun være 1/5 af alle de ligegylddige inlæg som der fylder det meste af forummet nu...

ingen tvivel det kan være svært ikk at svare hvis der er en der skriver noget direkte ukorekt men når det går over i det nærmest perverse, syns jeg ikk der er nogen grund til at reagere.

82 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 29. januar 2010 kl. 19.56

Jeg er jo ikke i den aldersklasse, hvor vi trak dynen over hovedet og SMS i flere timer. Det interesserer slet ikke og har i job talt alt for meget i telefon. Meen nu er computeren alligevel begyndt at beskæftige mig. Meeeen hvad er den here kanal egentlig for en, og hvorfor sker der ikke noget på den? håp

83 af 83 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 29. januar 2010 kl. 20.36

Kære alle

Det er jo nu muligt at lægge havefotos ind i vores forum, så derfor lukker jeg debatten nu.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

Dette emne er lukket. Der kan ikke længere skrives nye indlæg.

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Vedhæfte billeder til havebænken?.

Søg:

StΓΈt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider