Forum

Hurra for folkene bag

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ole Nielsen, 4. juni 2004 kl. 17.49

Den øjeblikkelige afstemning inspirede mig til endnu en gang at fremhæve min dybe respekt for og beundring af, at det er lykkedes at skabe en hjemmeside, som alle med interesse for mulden og dens mangfoldige afgrøder dagligt kan studere med interesse.

Jeg er sikker på, at ingen får en hyre for deres imponerende arbejde, som gør deres arvinger til millionærer.

En speciel tak til redaktør Karna Maj for et sandt væld af fagligt inspirerende artikler. Ikke nok med det, men man skal lede længe og ihærdigt for at finde slåfejl.

Tak for det.

Med venlig hilsen

Ole Nielsen

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jeppe Thomsen, 5. juni 2004 kl. 11.42

Hørt Hørt

Denne side er det nærmeste man kommer et muldbaseret internetparadis.

Masser af information og inspiration.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Iben, 6. juni 2004 kl. 9.27

Hørt
Siden skal også roses for at den er teknisk nem at bruge- flot med pæne billeder -uden at den af den grund er tung eller kompliceret at tage ned- hverken for Mac eller pc- bruger- eller os stakler med alm modem.

Iben

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Ørum, Jægerspris, 10. juli 2004 kl. 15.35

Ja, det er virkeligt et fremragende site, super indhold, som var det et fuldfedt lexikon, og dejligt design. Tak for det og bliv endelig ved.

Jeg finder meget inspiration her, og første gangs have ejer.

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Zederkof Zederkof, 12. juli 2004 kl. 10.48

Takker også for en fed side, og især en tak til Ole Nielsen som tit svare på mine og andres spørgsmål.

Mvh
Thomas

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bodil Witt Dahlin, 22. juli 2004 kl. 20.57

Jeg er også blevet meget begejstret for siden...det er så fint at kunne følge med i fra dag til dag, hvad der sker i andres haver...meget nyttigt og inspirerende!

vh Bodil Witt Dahlin

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle-Sofie, 26. august 2004 kl. 18.29

Jeg vil stille mig op i køen og rose de aktive i dette internet paradis af en hjemmeside.

Selv om jeg endnu ikke har fået noget svar på mit spørgsmål og ikke kunne sende et billede med.

Så har jeg smovset mig i alle mulige spændende diskussioner og gode samt dårlige råd. Foruden alle de spændene artikler.

jeg kigger også på både haveselskabets hjemmeside og Rosenselskabet, men disse sider har givet mig meget mere.

Tak, V.H. Helle-Sofie

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge, 20. maj 2005 kl. 21.52

Det er velgørende læsning at personerne bag programmet gerne ønsker inspiration til hvordan emnet her kan blive bedre. der ses ingen oplæg fra os andre, det er betrykkende og vel helt uhørt om ønsker, og selvfølgeligt ikke forbedrende kritik. "I" giver "kun" nogle "smørende" bemærkningersom der ikke virker formanende. "I" udgiver dem, nærmest lidt "for og i mod". det virker opmærksomt og interreseret, jeg føler mig godt til pas i forummet. selv om I gerne vil have "forbedringer", får I dem åbenbart ikke. måden kan være provokation i dabatten, som nok også vil virke bremsende. jeg bliver "drevet" til svar – og glemmer tit at gennemstave indlægget.

Nyt svar til emnet »Hurra for folkene bag«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Hurra for folkene bag

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider