Forum

Hvor kan jeg se hvem…?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lars Jakobsen, 8. juli 2013 kl. 21.01

Hvor kan jeg se hvem der er brugere på havenyt.dk...?
Altså en liste over samtlige...?

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 8. juli 2013 kl. 21.48

Det tror jeg ikke, at du kan se nogen steder :)
Jeg mindes ikke selv at have givet tilladelse til at offentliggøre mit navn, men jeg kan jo have sovet i timen :)

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 8. juli 2013 kl. 22.03

Hvis du er medlem af PRaktisk ØKologi, kan du på havenyt.dk se en liste over haver. Men ikke herinde - sikkert for at undgå spam, hvilket jeg også frabeder mig.
Nogle brugere har måske kun været på en gang i 2005 for at stille et spørgsmål.

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 8. juli 2013 kl. 22.05

Æv - #^}%{#]#] stavekontrol - haveLYST.dk selvfølgelig. Det er et lukket medlemsforum, or vi har vores havebeskrivelser, debat og havedagbøger til deling.

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anonym bruger 1, 9. juli 2013 kl. 0.45

Tom Andersen.

Du har sovet i timen ;-).

Jeg har lige været inde og se din profil, hvor jeg også kunne sende en privat mail til dig.
Du opfordrer endda til at nogen gør det.

Mvh. Hans

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 9. juli 2013 kl. 6.57

Hej Hans

Ja, det ved jeg, men jeg opfatter spørgerens efterlysning, som en samlet oversigt over tilmeldte brugere. Den findes ikke eller? Hvis den gør, så mener jeg for det første ikke, at det er lovligt i forhold til persondataloven og for det andet har jeg svært ved at se et formål, som ligger ud over useriøs markedsføring/ "kundetyveri"?

Du kan ikke (håber jeg) se min mailadresse, men du kan sende mig en direct-mail. Det er en indbygget funktion, som jeg har slået til og som du har slået fra.....

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 9. juli 2013 kl. 7.06

Den findes ikke - og du har helt ret, Tom. Hvis der skulle laves sådan en oversigt - som jeg tvivler på, at der er planer om - så skulle hver især give tilladelse til, at man kunne stå på den...

En sådan liste får man heller ikke andre steder i et åbent forum - jeg er stødt på lister over brugernavne, som man kan kontakte på samme måde som her, men ikke med personlige oplysninger.

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peder G., 9. juli 2013 kl. 7.25

Man skal bare lige være klar over at når man sender en direct-mail eller en privat bedsked som jeg ynder at kalde det, så bliver ens Email adresse oplyst til modtageren.

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 9. juli 2013 kl. 7.50

@Peder
Ja, selvfølgelig kan afsenderen ikke være anonym - dem er der nok af i indbakke :-)

Nyt svar til emnet »Hvor kan jeg se hvem…?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Hvor kan jeg se hvem…?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider