Forum

Giv et bidrag til Havenyt!

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 25. september 2013 kl. 8.46

Hej
Jeg er ret ny i dette forum, men har fået gode råd, som for mig er guld værd, selvom jeg også har fået nogle hak i tuden.
Men: Økologer blev jo ikke født på een dag!
Jeg har med glæde givet et lille bidrag til Havenyt og vil gerne opfordre andre til at gøre det samme.
De råd jeg har fået, er mere værd end mit lille bidrag.
Mange venlige hilsner
Ingeborg

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 25. september 2013 kl. 19.40

Du er velkommen Ingeborg!! Men husk - økologer er heller ikke født igår! Jeg blev 39 i går, men har faktisk arbejdet med økologi i 20 år i år.
Startede med at luge meterhøjt ukrudt i en biodynamisk gulerodsmark i august 1993.

Økologien er rummelig. Her er plads til de fleste, bare de ikke er "sprøjtegale".
Har du kendskab til, at du kan blive medlem af Praktisk Økologi? På Havelyst kan du oprette din egen haveprofil, og holde styr på dine bede, planter m.m. Der er også masser af haveentusiaster, at dele glæden ved den første pralbønne med.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 25. september 2013 kl. 20.39

Tak Freya
Jeg må dog afstå fra at blive medlem af Praktisk Økologi i øjeblikket fordi jeg har rigeligt med mine 3 blogge og et andet forum i udlandet. Desværre har døgnet kun 24 timer og jeg er på meget stærk nedtrapning med hensyn til min have, som bare skal blive nemmere at passe for hvert år. Jeg er nemlig ingen "årsunge" mere. Det er dog mit håb at de yngre generationer i højere grad får øjnene op for nødvendigheden af at passe på den natur vi har.

mange hilsner
Ingeborg

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 25. september 2013 kl. 21.41

Og til det, er der brug for alle gode kræfter!!

Nyt svar til emnet »Giv et bidrag til Havenyt!«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Giv et bidrag til Havenyt!

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider