Forum

Tak til Havenyt på Inter nettet

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 17. oktober 2014 kl. 21.39

Tak for en rigtig dejlig og skøn inter net side. Det er saa dejligt at følge med her paa siden, hvor man paa gjanske effektiv viis kan faa indblik deri andre haveinteresseredes gøren og laden ude i alle de smaa haver rundt omkring i det ganske danske land. Maaske især for os ældre er det skønt at faa denne mulighed for at haver kontakt til andre ældre, der i lighed med een selv holder sig i form ikke mindst via arbejdet i haven. Ja, selvom det kan fremstaa slidsomt ved første betragtning, ja saa er jeg slet ej i tvivl om, hvor givdigt dette er i længdenn. Maaske især om man har gaaet og kjæmpet med en kræftsygdom her henover de sidste par aar. Men som jeg da alle dage siger til mig selv, ja da gjælder det da skam om at se frem og da ej tilbage. Jeg vil gerne sige tak til jer alle for alle de gode fifs og ideer til havearbejdet. Det holder os ældre i gang.

Mvh Eivin (^_^)

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina K., 17. oktober 2014 kl. 23.04

Kære Eivin,
nu må du ikke miste håbet helt og da slet ikke tænke på at forlade os herinde :-)
Bliv nu her og del din viden og dit vid med os.
Hilsen Tina

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 18. oktober 2014 kl. 14.21

Synes jo nok det er længe siden jeg har set nogen indlæg fra dig.
Fint du er på banen igen, jeg håber virkelig det er dig der har fat i den lange ende.
Anne

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marie Louise Johannsen, 18. oktober 2014 kl. 20.03

Kære Eivin

Velkommen tilbage på siden.
Vi lidt yngre brugere af Havenyt har ca. samme gavn af siden som jer ældre, måske mere endnu i nogle tilfælde pga. manglende erfaring.
Uanset alder er det dejligt at udveksle haveerfaringer og viden.

Fortsat god bedring og fornøjelse med haven

Mvh. Marie Louise

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 19. oktober 2014 kl. 9.44

Hej Elvin

Et forum som havenyt har kun værdi, hvis der er et mix af nye og erfarne havedyrkere - så vi er mange der er glade for dine bidrag om havedyrkning.

Jeg kom til at tænke på: Har du oplevet "tomatmarker" i halvtredserne? Det har jeg kun læst om - aldrig mødt nogen, som selv havde oplevet det eller endnu bedre: Været med til at passe, pleje og høste :)

Bliv ved med at skrive - om dine erfaringer med haven - her på havenyt.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 11. april 2015 kl. 12.08

Kære Tina,forlade jer vil jeg da skam ej. Bare roligt.

Mvh Eivin (^_^)

Nyt svar til emnet »Tak til Havenyt på Inter nettet«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Tak til Havenyt på Inter nettet

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider